Toon posts:

Welke Driver voor Geforce GTS onder XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Weet iemand toevallig welke drivers goed werken onder XP RC1 voor Geforce 2 GTS?

Ik dacht dat je Win2000 drivers kon gebruiken?

J.

Verwijderd

Topicstarter
Laat maar...............

Y2k drivers werken inderdaad,
kzat f te suffuh.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Jep klopt, Y2K drivers zijn ook bruikbaar. Maar er zijn ook detonators met WinXP in achterhoofd: 7.76 7.97 en 8.03 (zie hier)

Volgens mij zit in de huidige XP de 7.76 (WHQL voor XP).

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-08 18:47

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Gebruik gewoon de 12.41 voor win2k, die werken perfect hiero, denk dus ook wel met je GTS

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
ja 12.xx wekr perfect. zit in de rc1 7.76? kan ik me niet voorstellen eigenlijk, ik heb hier 2504 draaien daar zit net als de 20 voorgangers in builds 12.xx in

Verwijderd

Het lukt een kennis van mij niet om z'm MX onder RC1 aan de praat te krijgen anders. Maakt niet uit welke detonators hij gebruikt.

Wat er verder aan scheelt weet ik ook neit van 'm .. oh well.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik nu 12.41 voor Win2K geloof ik, ik zit nu te werken (soort van , anyway)dus kan ff niet checken.

Leverde echter maar 9 puntjes verschil op met 3dMark2000 t.o.v. met de meegeleverde drivers.

Ik zit nu op 4089 ofzo met een P3600@618/640 RAM en een GTS/Pro 64 MB.

Onder ME haal ik 4800 ofzo. (maar dan kan ik hem overklokken)

Is het ook mogelijk om de GTS onder XP te o'clocken? Ik heb al cool.reg ofzo geprobeerd maar het is nog niet gelukt.

Aangezien ik meermaals heb gelezen dat ze onder XP hogere scores halen als onder Win98 hoop ik ook nog wat meer er uit te kunnen persen.

J.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ik heb wat opengl problemen met de standaard drivers zegtie dat win xp (2505) dat de kaart het niet ondersteunt ofzo

moet nog ff de detonators instaleren
Pagina: 1