Bestanden automatisch synchroniseren in One Drive

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sbaliyev
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik wil graag dat wanneer ik bestanden aanpas en opsla, dit ook wordt gedaan in mijn OneDrive (voor bedrijven).
Het is me echter opgevallen dat dit niet automatisch gedaan wordt. Ik moet zelf handmatig de aangepaste versie weer opnieuw in mijn OneDrive gooien, wil ik dat het gesynchroniseerd is.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat, maakt niet uit waar op mijn laptop, bestanden die worden aangepast automatisch gesynchroniseerd met mijn OneDrive?

Alle reacties

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:48
Sbaliyev schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:22:
Ik wil graag dat wanneer ik bestanden aanpas en opsla, dit ook wordt gedaan in mijn OneDrive (voor bedrijven).
Het is me echter opgevallen dat dit niet automatisch gedaan wordt. Ik moet zelf handmatig de aangepaste versie weer opnieuw in mijn OneDrive gooien, wil ik dat het gesynchroniseerd is.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat, maakt niet uit waar op mijn laptop, bestanden die worden aangepast automatisch gesynchroniseerd met mijn OneDrive?
Uhm, door ze in de onedrive map op te slaan?

Ik heb bijvoorbeeld de My documents folder ge-redirect naar onedrive..

• Sbaliyev
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21-11-2025
analogworm schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 16:49:
[...]

Uhm, door ze in de onedrive map op te slaan?

Ik heb bijvoorbeeld de My documents folder ge-redirect naar onedrive..
Hoe doe je dit?

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:48
Bij mijn consumenten versie is het een kwestie van een simpele redirect naar de onedrive folder.

Schijnt dat er wel verschil zit tussen consumenten onedrive en onedrive voor bedrijven. Dus bij deze de eerste google hit.

Verder zou je ook nog eens bij de instellingen van onedrive zelf kunnen kijken.. Daar zitten, iig op consumenten versie, diverse opties om documenten en office bestanden te synchroniseren.

Of, als het idd om een laptop van de zaak gaat, in beheer van de IT afdeling, laat je het hen instellen :+

[ Voor 14% gewijzigd door analogworm op 15-04-2017 17:19 ]