Ik ben op zoek naar een lichte, portable +- 13 inch ultra- of notebook met een kwalitatief scherm. Mijn huidige laptop is een macbook pro 13" 2015.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik browse veelal en doe ernaast wat hobby programmeren, al vereist dat voor mij niet al teveel kracht van de laptop.
Windows is een must.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1200 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij moet handzaam en licht zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zoek dus vooral een lichte, portable laptop met een stellar display. Je zou kunnen zeggen dat ik verwend ben door het retina scherm van de macbook
Nu zijn mijn pijlen bijvoorbeeld gericht op een 1080p XPS 13, maar ik weet dus niet of zo een scherm kan tippen aan een macbook. Misschien zijn er zelfs laptops die goedkoper zijn waar ik nog niet aan gedacht heb?
Wat ga je met je laptop doen?
Ik browse veelal en doe ernaast wat hobby programmeren, al vereist dat voor mij niet al teveel kracht van de laptop.
Windows is een must.
Wat is je budget?
Mijn budget ligt rond de 1200 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, hij moet handzaam en licht zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik zoek dus vooral een lichte, portable laptop met een stellar display. Je zou kunnen zeggen dat ik verwend ben door het retina scherm van de macbook
Nu zijn mijn pijlen bijvoorbeeld gericht op een 1080p XPS 13, maar ik weet dus niet of zo een scherm kan tippen aan een macbook. Misschien zijn er zelfs laptops die goedkoper zijn waar ik nog niet aan gedacht heb?