[ Voor 9% gewijzigd door Hero of Time op 15-04-2017 14:29 ]
Commandline FTW
Ik typ een Unicode-karakter in op de manier die gespecificeerd is in ISO 14755. Ook zie ik geen accesskey voor onderstrepen op die pagina.Hero of Time schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:28:
Hoe wil je zo'n teken invoeren? Want ik vermoed dat je de access key gebruikt die voor onderstreept staat ingesteld op https://gathering.tweakers.net/forum/preferences, al staat deze niet speciaal genoemd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2017 15:35 ]
Intentionally left blank
Maar ik gebruik Ctrl+Shift+U, zoals gespecificieerd in ISO 14755. Dat zou toch niet Ctrl+U horen te triggeren?crisp schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:28:
ctrl+u is inderdaad een shortkey voor underline. Dat staat verder los van de accesskeys.
Het zou kunnen dat we niet naar de shift-key kijken. Dat zal ik eens nakijkenVerwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:52:
[...]
Maar ik gebruik Ctrl+Shift+U, zoals gespecificieerd in ISO 14755. Dat zou toch niet Ctrl+U horen te triggeren?
Intentionally left blank
Aangezien ik met Gentoo Linux en Chromium 56.0.2924.76 probleemloos Ctrl-Shift-u kan gebruiken zonder dat ik last van [u][/u] krijg.. 😌
Ik gebruik Debian Unstable met Firefox.Osiris schreef op zondag 16 april 2017 @ 01:13:
Welk OS en browser gebruik je⁉
Aangezien ik met Gentoo Linux en Chromium 56.0.2924.76 probleemloos Ctrl-Shift-u kan gebruiken zonder dat ik last van [u][/u] krijg.. 😌
Of dit nou iets in de code van Tweakers is, of door de browser wordt doorgestuurd als zodanig is lastig te zeggen voor mij.
Commandline FTW
De éérste keer dat ik Ctrl-Shift-u intoets, krijg ik [u][/u] te zien, maar kan ik daarna niet "gewoon" typen: alle chars na de 1e die ik typ overschrijven de 1e totdat ik 't weer "reset" met een nieuwe Ctrl-Shift-u.
De twééde keer dat ik Ctrl-Shift-u intoets, kan ik wél Unicode characters fabriceren, maar als ik tussen het bovenstaande en de 2e keer Ctrl-Shift-u intoets, dan doet 'ie 't weer niet. 't Moet dus achter elkaar?
Bovenstaande lijkt me overigens meer een browser-bug?
[ Voor 9% gewijzigd door Osiris op 16-04-2017 12:25 ]
Intentionally left blank