[ Voor 9% gewijzigd door Hero of Time op 15-04-2017 14:29 ]
Commandline FTW | Tweakt met mate
Ik typ een Unicode-karakter in op de manier die gespecificeerd is in ISO 14755. Ook zie ik geen accesskey voor onderstrepen op die pagina.Hero of Time schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:28:
Hoe wil je zo'n teken invoeren? Want ik vermoed dat je de access key gebruikt die voor onderstreept staat ingesteld op https://gathering.tweakers.net/forum/preferences, al staat deze niet speciaal genoemd.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2017 15:35 ]
Intentionally left blank
Maar ik gebruik Ctrl+Shift+U, zoals gespecificieerd in ISO 14755. Dat zou toch niet Ctrl+U horen te triggeren?crisp schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 17:28:
ctrl+u is inderdaad een shortkey voor underline. Dat staat verder los van de accesskeys.
Het zou kunnen dat we niet naar de shift-key kijken. Dat zal ik eens nakijkenVerwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 22:52:
[...]
Maar ik gebruik Ctrl+Shift+U, zoals gespecificieerd in ISO 14755. Dat zou toch niet Ctrl+U horen te triggeren?
Intentionally left blank
Aangezien ik met Gentoo Linux en Chromium 56.0.2924.76 probleemloos Ctrl-Shift-u kan gebruiken zonder dat ik last van [u][/u] krijg.. 😌
Ik gebruik Debian Unstable met Firefox.Osiris schreef op zondag 16 april 2017 @ 01:13:
Welk OS en browser gebruik je⁉
Aangezien ik met Gentoo Linux en Chromium 56.0.2924.76 probleemloos Ctrl-Shift-u kan gebruiken zonder dat ik last van [u][/u] krijg.. 😌
Of dit nou iets in de code van Tweakers is, of door de browser wordt doorgestuurd als zodanig is lastig te zeggen voor mij.
Commandline FTW | Tweakt met mate
De éérste keer dat ik Ctrl-Shift-u intoets, krijg ik [u][/u] te zien, maar kan ik daarna niet "gewoon" typen: alle chars na de 1e die ik typ overschrijven de 1e totdat ik 't weer "reset" met een nieuwe Ctrl-Shift-u.
De twééde keer dat ik Ctrl-Shift-u intoets, kan ik wél Unicode characters fabriceren, maar als ik tussen het bovenstaande en de 2e keer Ctrl-Shift-u intoets, dan doet 'ie 't weer niet. 't Moet dus achter elkaar?
Bovenstaande lijkt me overigens meer een browser-bug?
[ Voor 9% gewijzigd door Osiris op 16-04-2017 12:25 ]
Intentionally left blank