Ik ben tot op heden al jaren lang voorzien van MacBooks. Ik wil nu voor privé gebruik van m'n huidige MacBook af omdat ik eigenlijk voornamelijk in terminal zit en VMs draai. Ik wil nu voornamelijk een Linux distro gaan draaien en daarnaast Windows als secundair OS.
Ik ben zelf al een beetje aan het zoeken geweest maar ben te lang uit de hardware scène geweest om nog iets nuttigs er over te kunnen zeggen. Hiervoor zou ik graag jullie hulp inschakelen. 🙂 Help deze ouwe Apple-rot over naar een Linux bak. 😉
Use cases:
- VMs draaien ivm cross platform testing en sandboxed draaien van services. Zonder problemen meerdere VMs naast elkaar draaien.
- (Web)development
- Adobe software
- Heel af en toe gaming. (Meer uit nieuwsgierigheid van de nieuwere games)
- Linux / Windows
- primair werkstation
Budget: max 2000, des te minder des te beter natuurlijk.
Alvast vriendelijk bedankt! 🙂
Ik ben zelf al een beetje aan het zoeken geweest maar ben te lang uit de hardware scène geweest om nog iets nuttigs er over te kunnen zeggen. Hiervoor zou ik graag jullie hulp inschakelen. 🙂 Help deze ouwe Apple-rot over naar een Linux bak. 😉
Use cases:
- VMs draaien ivm cross platform testing en sandboxed draaien van services. Zonder problemen meerdere VMs naast elkaar draaien.
- (Web)development
- Adobe software
- Heel af en toe gaming. (Meer uit nieuwsgierigheid van de nieuwere games)
- Linux / Windows
- primair werkstation
Budget: max 2000, des te minder des te beter natuurlijk.
Alvast vriendelijk bedankt! 🙂