Mijn vraag
Ik heb een MSI GTX760 videokaart gekocht. Voor deze kaart had ik een nieuwe voeding nodig en heb daarom gekozen voor een silent pro m2 620w. Nu ik de voeding kabels van de voeding naar de videokaart wou aansluiten, start mijn computer niet op. Nu doet zich hetzelfde probleem voor met de andere videokaart.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik windows 10. Op mijn computer zit hetvolgende
Processor: i7 4770k
Videokaart: MSI GTX760
Moederbord: Asus B85-Pro Gamer
Voeding: Silent Pro M2 620W
RAM: 8GB
Opslag geheugen: 1T
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vanuit de winkel heb ik een nieuwe voeding ontvangen waarbij hetzelfde probleem zich voordoet.
Ik heb geprobeerd de computer aan te zetten zonder de videokaart aan te sluiten. Hierbij gaat de computer wel aan.
Alvast bedankt!
Ik heb een MSI GTX760 videokaart gekocht. Voor deze kaart had ik een nieuwe voeding nodig en heb daarom gekozen voor een silent pro m2 620w. Nu ik de voeding kabels van de voeding naar de videokaart wou aansluiten, start mijn computer niet op. Nu doet zich hetzelfde probleem voor met de andere videokaart.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik gebruik windows 10. Op mijn computer zit hetvolgende
Processor: i7 4770k
Videokaart: MSI GTX760
Moederbord: Asus B85-Pro Gamer
Voeding: Silent Pro M2 620W
RAM: 8GB
Opslag geheugen: 1T
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Vanuit de winkel heb ik een nieuwe voeding ontvangen waarbij hetzelfde probleem zich voordoet.
Ik heb geprobeerd de computer aan te zetten zonder de videokaart aan te sluiten. Hierbij gaat de computer wel aan.
Alvast bedankt!