Knoppen bij installatie W10 'onzichtbaar'

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDeafBoy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben bezig met Windows 8.1 op mijn Mac met Boot Camp te upgraden naar Windows 10, echter is na het invoeren van de key, bij het weergeven van de 'applicable notices and license terms' de knop om door te gaan/te accepteren niet zichtbaar; het tekstvak lijkt hier voor te staan.

Ik heb al geprobeerd de resolutie en tekstgrootte aan te passen, maar dat lost het probleem niet op. Iemand die suggesties heeft??

Foto ter verduidelijking:
http://i.imgur.com/P69274o.jpg

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:59
Kan je niet dmv tab en Enter de checkbox selecteren en doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDeafBoy
Fuwor schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:21:
Kan je niet dmv tab en Enter de checkbox selecteren en doorgaan?
Ook dat heb ik geprobeerd, maar hij selecteert niets. Als ik Narrator inschakel lijkt hij wel een balk onder het venstertje op te pikken, maar ik kan alsnog nergens klikken.

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Alt + f4?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDeafBoy
Met ALT + F4 sluit men een venster juist, dus dat lijkt me nou niet echt de beste manier om mijn probleem op te lossen. :P

[ Voor 25% gewijzigd door DutchDeafBoy op 15-04-2017 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

DutchTech schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:52:
[...]
Met ALT + F4 sluit men een venster juist, dus dat lijkt me nou niet echt de beste manier om mijn probleem op te lossen. :P
het tekstvak lijkt hier voor te staan.
Als je met alt f4 het tekstvak kunt sluiten is dit toch juist wel de oplossing lijkt mij?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDeafBoy
Als je de foto bekijkt zie je dat dit tekstvak in een venstertje staat ín het Setup-scherm. Met Alt + F4 breek je de hele Setup af. En dat is niet de bedoeling. Ik wil bij de knop kunnen om de voorwaarden te accepteren en door te gaan, maar dat gaat dus niet doordat dat tekstvak met de voorwaarden zelf ervoor lijkt te staan. Ik kan verder niets resizen ofzo. En bij het veranderen van de schermresolutie verandert het venstertje mee zegmaar.

[ Voor 30% gewijzigd door DutchDeafBoy op 15-04-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:06
En als je in dat venster eerst op A drukt (dan zou die in het venster het selectievaktje van licentie accepteren moeten aanvinken) en dan op N (dan zou die door moeten gaan naar het volgende venster). Zo kan dit in ieder geval in een nieuwe installatie van de CU in VMWare (EFI modus).

Ik zou persoonlijk kijken of ik een nieuwe ISO op je bootcamp kan downloaden en vanuit de setup daaruit de upgrade uit te voeren want zelfs op Macbooks waar Windows 10 niet supported is ziet dat venster er niet zo uit (hoewel ik geen idee heb wat de resolutie van die Macbook is mogelijk dat, dat wat uitmaakt).

[ Voor 52% gewijzigd door Starke op 15-04-2017 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDeafBoy
Starke schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:23:
En als je in dat venster eerst op A drukt (dan zou die in het venster het selectievaktje van licentie accepteren moeten aanvinken) en dan op N (dan zou die door moeten gaan naar het volgende venster). Zo kan dit in ieder geval in een nieuwe installatie van de CU in VMWare (EFI modus).

Ik zou persoonlijk kijken of ik een nieuwe ISO op je bootcamp kan downloaden en vanuit de setup daaruit de upgrade uit te voeren want zelfs op Macbooks waar Windows 10 niet supported is ziet dat venster er niet zo uit (hoewel ik geen idee heb wat de resolutie van die Macbook is mogelijk dat, dat wat uitmaakt).
Daar had ik dus nog niet aan gedacht. Zeer veel dank, dat deed het 'm inderdaad. :P

Krijg nu alleen wel de error dat het upgrade path niet ondersteund wordt, dus ik ga toch maar Boot Camp gebruiken, nieuwe partitie aanmaken en de belangrijkste programma's los downloaden (maak ik eerst checklist van uiteraard). Scheelt ook weer dat ik dan een mooie schone installatie heb natuurlijk.

Dank in ieder geval voor de tip met de A en N-toets. :)

[ Voor 4% gewijzigd door DutchDeafBoy op 15-04-2017 16:15 ]

Pagina: 1