Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Desktop rond de €2000

Pagina: 1
Acties:

• HarryInDeWarrie
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-06 11:42
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen/virtual machine/dualboot/browsen/downloaden/beeldbewerking etc.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €2000

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Recent een LG UD68 aangeschaft, komt wss nog 1 bij

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stabiele, toekomstbestendige desktop. Energie zuinig, hoef geen LEDjes etc. Systeem moet voldoende gekoeld zijn ivm ruimte waar het snel warm wordt

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt een voorkeur, zolang kwaliteit en prijs maar in verhouding staan.
Heb zelf wel een beter gevoel bij Intel dan bij AMD, geen idee waarom, wss omdat je Intel meer ziet?

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid,

Ga je overklokken?
Nooit gedaan, als het niet te moeilijk is misschien wel

Wat verwacht je van ons?
Wil het beste systeem van dit moment voor rond de 2000, mag wel iets meer kosten als het moet, maar zoals een Titan XP schijnt aardig overkill te zijn.
Speel allerlei soorten games, van GTA tot StarCraft. Ben ook van plan PlayerUnknown BattleGrounds te doen.
Heb inmiddels al gekeken op PCPartPicker en UserBenchmark en kom uit op het volgende

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i7-7700K Boxed€ 368,-€ 368,-
1MSI Z270 SLI Plus€ 139,-€ 139,-
1MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X€ 817,50€ 817,50
1Seagate Barracuda, 3TB€ 98,95€ 98,95
1Fractal Design Define R5 Zwart€ 101,49€ 101,49
1be quiet! Dark Rock 3€ 62,-€ 62,-
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 141,95€ 141,95
1Corsair RM550x€ 93,95€ 93,95
1Samsung 850 EVO 500GB€ 169,-€ 169,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.991,84

[ Voor 2% gewijzigd door HarryInDeWarrie op 15-04-2017 16:56 . Reden: Advies van youridv1 en SuperVeloce toegevoegd ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

HarryInDeWarrie schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:05:
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Recent een LG UD68 aangeschaft, komt wss nog 1 bij
Wil je dan ook op 2 * uhd resolutie gaan gamen?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Stabiele, toekomstbestendige desktop. Energie zuinig, hoef geen LEDjes etc. Systeem moet voldoende gekoeld zijn ivm ruimte waar het snel warm wordt
Een deftige GPU verbruikt meer dan de overige componenten bij elkaar opgeteld. Met het verbruik van een gtx 1080 kun je bij wijze van 10km aan ledstrip voeden.

Wat betreft de omgevingstemperatuur. Een pc wordt gekoeld door lucht @ kamertemperatuur aan te zuigen en deze over de warmere CPU te trekken. De hoger de omgevingstemperatuur de minder effectief je kunt koelen. Kun je de meest luxe fans installeren, als deze lucht a 40c aanzuigt ga je de componenten nooit onder die 40c krijgen

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Zo min mogelijk geluid,
Hier kunnen betere fans wel in voorzien
Ga je overklokken?
Nooit gedaan, als het niet te moeilijk is misschien wel
Winst is te verwaarlozen terwijl er een flinke kostenpost tegenoverstaat.
Wat verwacht je van ons?
[i] Wil het beste systeem van dit moment voor rond de 2000, mag wel iets meer kosten als het moet, maar zoals een Titan XP schijnt aardig overkill te zijn.
Als je wilt gamen op 2 * uhd is niets overkill

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• HarryInDeWarrie
Switchie schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 01:43:
[...]

Wil je dan ook op 2 * uhd resolutie gaan gamen?
Nee 1 scherm gamen, andere scherm browser/mail etc

• youridv1
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:02
Geen slechte build moet ik zeggen.
Als je een klein beetje wil besparen zou je nog voor de 525GB Crucial MX300 SSD kunnen gaan. Die is wat goedkoper en kwalitatief goed.

Alle componenten die zichtbaar zijn in je pc (GPU, CPU koeler, Moederbord, RAM heb je allemaal in de kleuren zwart of rood genomen. Vervolgens heb je de versie gekozen van de Define R5 zonder raam. Vraagtekens, maar geen echte kritiek.

De kwaliteit van de Seagate Desktop serie is questionable op z'n best. Als je een Seagate drive wilt, zou ik een Barracuda aanraden.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik zou kwa geheugen voor pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 gaan, is 2euro duurder, maar is een bekender merk en heeft 3200Mhz (als je XMP profiel aan zet in bios)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• HarryInDeWarrie
youridv1 schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 13:08:
Geen slechte build moet ik zeggen.
Als je een klein beetje wil besparen zou je nog voor de 525GB Crucial MX300 SSD kunnen gaan. Die is wat goedkoper en kwalitatief goed.

Alle componenten die zichtbaar zijn in je pc (GPU, CPU koeler, Moederbord, RAM heb je allemaal in de kleuren zwart of rood genomen. Vervolgens heb je de versie gekozen van de Define R5 zonder raam. Vraagtekens, maar geen echte kritiek.

De kwaliteit van de Seagate Desktop serie is questionable op z'n best. Als je een Seagate drive wilt, zou ik een Barracuda aanraden.
Thanks, wat betreft de kleuren, ik heb daar niet echt opgelet, aangezien ik sowieso een dichte kast wil.
En dat van Seagate had ik over het hoofd gezien, moest inderdaad de Barracuda hebben!
SuperVeloce schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 14:38:
Ik zou kwa geheugen voor pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 gaan, is 2euro duurder, maar is een bekender merk en heeft 3200Mhz (als je XMP profiel aan zet in bios)
Thanks. Heb het aangepast, was al op zoek naar een alternatief.
Pagina: 1