Ben toe aan een nieuwe pc, maar wil niet al te gek veel gaan uitgeven. Lijkt me interessant om een pc een keer zelf te bouwen, maar sinds ik hier geen ervaring mee heb kan ik nog wat advies gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal vooral gebruikt gaan worden voor gamen, denk aan dark souls 3, dishonored 2, total war Warhammer. Hoef niet alles op max settings te kunnen doen maar 60 fps is een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou de prijs graag onder de €900 willen houden, liefst zo rond de 850.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor heb ik al. De monitor is een Samsung SyncMaster S24B350H.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb een build toegevoegd waar dit wat duidelijker in staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur, zolang prijs/kwaliteit in verhouding staat is alles prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mocht het stil kunnen is dat natuurlijk een pré.
Ga je overklokken?
Heb totaal geen ervaring met overklokken dus ben het niet van plan om dat met mijn eerste zelfbouw pc te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht vooral advies over mijn build. Mocht het goedkoper kunnen of is er een betere prijs/kwaliteit verhouding mogelijk dan is ook dat welkom!
[tr]
[td][/td]
[/tr]
[/table]
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal vooral gebruikt gaan worden voor gamen, denk aan dark souls 3, dishonored 2, total war Warhammer. Hoef niet alles op max settings te kunnen doen maar 60 fps is een must.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zou de prijs graag onder de €900 willen houden, liefst zo rond de 850.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en monitor heb ik al. De monitor is een Samsung SyncMaster S24B350H.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb een build toegevoegd waar dit wat duidelijker in staat.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen bepaalde voorkeur, zolang prijs/kwaliteit in verhouding staat is alles prima.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Mocht het stil kunnen is dat natuurlijk een pré.
Ga je overklokken?
Heb totaal geen ervaring met overklokken dus ben het niet van plan om dat met mijn eerste zelfbouw pc te gaan doen.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht vooral advies over mijn build. Mocht het goedkoper kunnen of is er een betere prijs/kwaliteit verhouding mogelijk dan is ook dat welkom!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1500X Boxed | € 206,- | € 206,- |
| 1 | Asus H110M-R | € 56,16 | € 56,16 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 268,50 | € 268,50 |
| 1 | Cooler Master HAF 912 | € 61,06 | € 61,06 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 11,95 | € 11,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 412S | € 35,95 | € 35,95 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 51,95 | € 51,95 |
| 1 | Corsair VS550 | € 46,95 | € 46,95 |
| 1 | Crucial MX300 m.2 275GB | € 93,50 | € 93,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 832,02 | |
[tr]