iPhone hoesje zorgt voor slecht geluid bij gesprek.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madmama
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-06-2023
Mijn vriendin heeft een iPhone 5 SE en een side flip case

Zoiets
Afbeeldingslocatie: https://www.casesinthebox.com/images/v/201311/borofone-general-genuine-waxed-side-flip-leather-case-for-iphone-5c-white_p20131101045300486.jpg

Omdat ze links handig is hangt het klepje van de hoes naar boven, aangezien dat heel irritant is vouwt ze hem dus dubbel, zodra ze dat doet is de geluidskwaliteit om te huilen, ik kan haar heel slecht verstaan, zodra ze de hoes open klapt is de audio weer 100% in orde

Ik heb al eens een ander hoesje gekocht, zelfde probleem.

Heeft iemand een gouden tip om dit te voorkomen? (een flipcase met bescherming aan alle kanten van de telefoon is een must, dit omdat ze er ook paard mee rijdt (Biks&Bytes O+ ).en hij dan behoorlijk wat te verduren krijgt)

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:08
Otterbox i.p.v. flipcase een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op het moment dat je het hoesje dubbel klapt wordt de microfoon bij de camera bedekt. Deze microfoon zorgt ervoor dat achtergrond geluid gefilterd kan worden. Waardoor je beter verstaanbaar zou moeten zijn. Op het moment dat deze bedekt wordt kan de microfoon moeilijk zijn werk doen waardoor het geluid belabberd is.

Tip: er bestaan klap hoesjes waarbij er een gat in het klepje zit voor de speaker waardoor je het hoesje weer kan dicht klappen zodra je 't telefoontje hebt opgenomen.

Zie bijvoorbeeld dit hoesje van decoded. Deze heeft gaatjes bij de speaker.
http://decodedbags.com/products/nieuwe-productpagina-wallet/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2017 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 16:08
Verwijderd schreef op zaterdag 15 april 2017 @ 23:44:

Tip: er bestaan klap hoesjes waarbij er een gat in het klepje zit voor de speaker waardoor je het hoesje weer kan dicht klappen zodra je 't telefoontje hebt opgenomen.

Zie bijvoorbeeld dit hoesje van decoded. Deze heeft gaatjes bij de speaker.
http://decodedbags.com/products/nieuwe-productpagina-wallet/
Het afgebeelde hoesje in de TS heeft dat ook. Vrijwel alle hoesjes hebben dit tegenwoordig.

Aangezien ze linkshandig is zou je kunnen kijken wat het verschil is als ze hem iets open houd met de wijsvinger tijdens het bellen, of het gebruik van de bijgeleverde headset. Die werkt meestal vrij goed moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat heeft het links of rechtshandig zijn hier eigenlijk mee te maken? Ik ben rechts handig maar bel vaak zat met links, dat moet toch geen issue zijn.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Donstil schreef op zondag 16 april 2017 @ 19:41:
Wat heeft het links of rechtshandig zijn hier eigenlijk mee te maken? Ik ben rechts handig maar bel vaak zat met links, dat moet toch geen issue zijn.
Ik ben rechts, en bel altijd met links. Misschien belt ze met rechts :*)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje laat, maar ik had hetzelfde probleem met de SE. Na veel onderzoek bleek het inderdaad het hoesje, waarin een MAGNEETJE verwerkt is voor de magneetsluiting. Zodra je het flapje van het hoesje (met magneetje) naar de achterkant van de telefoon omslaat, ontstaat ernstige vervorming van het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hees
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2018 @ 15:57:
Misschien een beetje laat, maar ik had hetzelfde probleem met de SE.
Beter laat dan nooit Chris. Want verdulleme, dit is precies wat er met de iPhone van m'n vriendin aan de hand is. Net getest, en met de magneet tegen het toestel was het geluid bagger, en zonder magneet vrijwel perfect.
Maar ja, hoesje van de markt, dus op zoek naar een echt hoesje. Cheers!
Pagina: 1