FreeSCO commands

Pagina: 1
Acties:

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Hoi, ik heb nu een paar maand naar volle tevredenheid een FreeSCO draaien, echter ik loop nu tegen wat problemen aan.
Hoe zet ik poorten open? Met FTP kom ik wel op een FTP op port 21, maar niet op bv 19000 (en elke keer achter mijn bureau kabels ompluggen is niks)
Hoe geef ik mijn IP vrij en vernieuw ik deze daarna, @Home ligt laatste tijd te prutsen en constant valt de verbinding weg, in windows is het vernieuwen van ip genoeg, maar mijn router moest ik rebooten (dag uptime :)).

Als iemand nog wat simpele commands of een lijstje daarvan weet graag (bv hoe je een ping stop zet, hier loopt tie maar door of totale dataverkeer in de tijd dat de router up is)

bvd

een windows gebruiker :)

oei stond een lijst op FreeSCO.org zag ik net |:( al staat er niet echt wat ik zoek.

Flickr | Lego collectie

• acq
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-03-2023

acq

ing. en dan? :D

[quote]
Op woensdag 04 juli 2001 21:06 schreef TAG_Speedy het volgende:
Als iemand nog wat simpele commands of een lijstje daarvan weet graag (bv hoe je een ping stop zet, hier loopt tie maar door
control-c. In *nix, wordt gepinged tot jij dat stopt.
of totale dataverkeer in de tijd dat de router up is)
3rd party add-on gebruiken: LAS. Te vinden op freesco.com forum 3rd party. Hier kun je een voorbeeldje van de output vinden.

Op de rest van je vragen heb ik geen antwoord, moet ff iemand anders doen :)

Na 5 jaar toch maar eens een nieuwe sig :X | Roze nerdjes; ze bestaan ;P | All we need is one world wide vision - Queen | Novell servers reboot je om 11 uur, logisch toch? |:(

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op donderdag 05 juli 2001 20:00 schreef acq het volgende:

3rd party add-on gebruiken: LAS. Te vinden op freesco.com forum 3rd party. Hier kun je een voorbeeldje van de output vinden.
Hey, kewl. Dat plaatje is door mijn programma gemaakt. Hehe. Dat het nog leeft, helaas ben ik gestopt met het verder ontwikkelen van deze tool.
Ik draai ook geen Freesco meer trouwens.

Maar ik zal stoppen met off-topic gelul. :)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."