Is deze xbox het waard

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alanstarwars12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-08-2020
Mijn vraag
... Hallo, ik heb een xbox 360 gekocht en ik wou weten of hij het waard was. Hij koste 35 euro, een xbox 360 slim 4 gb met 3 controllers, gta 5, call of duty modern warfare 2 en 3, call of duty black ops en ghosts, battlefield 3 , fifa 15 en assassins creed 2. Hij werkt nog perfect, plus speelt iemand uberhaupt nog xbox 360? Of zou ik zo snel mogelijk moeten upgraden, en ohja, voor hoeveel zou ik deze door kunnen verkopen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:55

g0tanks

Moderator CSA
Je kan prima zelf inschatten hoeveel alles waard is door prijzen te vergelijken op bijvoorbeeld Marktplaats.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:11

SuBBaSS

-has Ryzen

Prima deal hoor (als alles nog een beetje in redelijke conditie is).
35 euro alleen al voor de console "los" is een schijntje.

Ik speel hier (af en toe) nog op mijn 360. GTA blijft vermakelijk.
Kan dat ding ook nog online of is er mee geklooid dat hij zo goedkoop is?

Tussen de 75 en 100 euro zou je er toch voor moeten kunnen krijgen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NO_Excuses
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-03 13:51
Nou ja aan 35 euro met die games is geen buil te vallen natuurlijk.
De x360 werkt nog prima alleen wordt niet echt meer ondersteund door de gamemakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alanstarwars12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 01-08-2020
Hij kan nog prima online. Heb laats nog geprobeerd en het lukt best

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cri0s
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 23:39
Vond je het zelf €35,- waard? Als je kijkt hoeveel uur speelplezier je moet kunnen hebben met die spellen zit het wel goed toch? Je moet alleen niet meer rekenen op nieuwe games, die komen niet meer. Maar voor €35,- een Xbox360 met die games is een goede deal. Doorverkopen is maar net hoe slim je bent met verkopen. Op Marktplaats kan je wel zien wat er ongeveer voor gevraagd wordt. Het is niet net als met antiek dat je hem laat taxeren en voor een geijkte waarde kan verkopen ofzo.
In ieder geval veel plezier met je X360, ik heb altijd veel plezier gehad aan de mijne :)

BrilnerdNL @ Twitch Instagram: BrilnerdNL

Pagina: 1