Ik heb net een nieuwe pc gekocht...start ik hem op 1 grote lange niet ophoudende piep, na wat geklood starte ie toch door en hield het piepen op en begon af en toe weer (om de zoveel min, geen regelmaat) Toen ik windows wou installen (heb ze alle 4 geprobeerd, win 95/98/ME/2k) kreeg ik weer piepen (lang en niet stoppend) en na een paar sec bleef de pc hangen.... na tig keer installatie hervatten had ik win ME eropgekregen, cdtje naar de schgijf lezen neej hoor.... piepen en vast! zwaar kut, hij loopt vast als ie iets moet doen, zoals lezen etc duz ik d8 de temp word te hoog (de proc is 70C en t Mobo 43C) maar volgens een kennis schijnt 70C heel normaal te zijn voor een AMD, duz ik denken dat de pc een soort veiligheidoptie had, temp te hoog -> KAPPEN, ik alle tempo metingen op ignore zetten maar hij doet t nog steeds. Ander Ram proberen... er zat 256 mb double sides SDRAm in, nu deed ik er 64 MB single sided sdram in... en ja hoor het werkte, ik kon office installeren al mn mp3s naar de hd kopieren, duz ik naar de winkel ram omwisselen, nu heb ik 2x 128 mb double sides sdram en hij loopt weer vast... iemand suggesties...het systeem is als volgende
AMD 1333 MHz
Asus A7A266
256 MB SDRAM (2x Doublesides 128 mb)
AOpen 16x/40 DVD
Plextor 16/10/40 brander
Maxtor 7200 40 GB HD
SB Live 5.1 sound
Asus V7700 GTS
Ik zie dat het een niet errug duidelijk verhaal is geworden sorry hiervoor maar ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!
BVD
AMD 1333 MHz
Asus A7A266
256 MB SDRAM (2x Doublesides 128 mb)
AOpen 16x/40 DVD
Plextor 16/10/40 brander
Maxtor 7200 40 GB HD
SB Live 5.1 sound
Asus V7700 GTS
Ik zie dat het een niet errug duidelijk verhaal is geworden sorry hiervoor maar ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!
BVD