Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• sdop
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 19:53
Is er een app voor android zoals de Sonos app waar je dus bijvoorbeeld muziek van Spotify, Soundcloud, TuneIn, Google Play Music, Apple Music etc kunt toevoegen in 1 playlist?
Ik overweeg om meerdere Chromecast Audio's te kopen om zo muziek af te spelen door het huis welke ook onderling gesynchroniseerd kan worden. Ik vind het alleen irritant om te moeten switchen tussen apps, wat dus bij Sonos niet hoeft.
Iemand enig idee? :)

Alle reacties

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Wat heb je zelf al gevonden en geprobeerd? Op Tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht, dan dat je nu getoond hebt.

• sdop
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13-10 19:53
Oke wat ik al zelf gezocht heb:
- Oplossing met Logitech Media Server (maar beetje oud en achterhaald)
- Oplossing met bijvoorbeeld Mopidy (beetje hetzelfde als LMS, lastig om te syncen)
Een beetje in die hoek zat ik te zoeken.

Maar het heeft vooral mijn voorkeur dat de Chromecast audio gewoon out-of-the-box werkt, inclusief het syncen tussen meerdere devices.
Bij Mopidy heb je hele leuke webinterfaces om de muziek te regelen, een beetje net als de app van Sonos waar je dus meerdere services kunt gebruiken zoals Spotify, Soundcloud etc. etc. Zoiets zoek ik dus maar dan voor de Chromecast Audio.

Zo beter? :)