Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• paranoia68
  • Registratie: april 2014
  • Laatst online: 19-06 13:32

paranoia68

BUSINESS PARANOIA IS WORTH IT!

Topicstarter
https://beebom.com/call-recorder-iphone-apps/
Google voice is alleen beschikbaar in US. Kent iemand een tweak om gesprekken op te nemen (mp3) met app of alternatief? Het is voor mij belangrijk in verband met gesprekken die worden gebruikt in rechtbank!
Alle info welkom. _/-\o_
Ik heb me al rot gegoogeld! :(

'PARANOIA' 'space' between 'CHARACTERS'

Volgens mij kan je met handoff het gesprek naar je Mac overpakken en dat opnemen met QuickTime oid, maar zeker weten doe ik het niet.
Gewoon op speaker zetten en met een ander apparaat opnemen werkt sowieso. Een gesprek werkelijk opnemen kan volgens mij niet meer zonder jailbreak?

Let wel goed op dat je je aan de wet houdt; https://www.declercq.com/...k-opnemen-van-gesprekken/
Iemand anders het gesprek op laten nemen bijvoorbeeld is mogelijk problematisch, maar jij die het gesprek opneemt met een geleende telefoon/recorder van een ander meestal weer niet.

WhatsappHack wijzigde deze reactie 14-04-2017 15:40 (35%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 6129(15)
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 14-12 11:34

6129(15)

AD ASTRA PER ASPERA

Persoonlijk gebruik ik een app die "Call Recorder - IntCall" heet. Werkt met aparte, relatief goedkope credits die je moet aankopen, geen abbo.

6129(15) wijzigde deze reactie 14-04-2017 17:55 (6%)

• shure-fan
  • Registratie: maart 2002
  • Nu online
Of je koopt een dictafoon.... Die zijn daar voor bedoelt

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True