Brein dwingt radiostation met streaming muziek op aanvraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:02

Tribits

Onkruid vergaat niet

Topicstarter
Ik zie in de reacties dat de website inmiddels vermeld dat er een bedrag aan Brein betaald moet worden vanwege inbreuk en de kosten die daar mee gepaard gaan. In het artikel wordt op dit moment alleen melding gemaakt van de dwangsom die onderdeel is van de ex-parte. Het heeft er dus veel van weg dat Brein ook een schikking probeert te onderhandelen. Wellicht is het mogelijk om dat op een of andere manier in het artikel mee te nemen?

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Als ik deze reactie lees lijkt het alsof ze alleen de juridische kosten van Brein moeten betalen (wat logisch is), en niet ook nog eens een schikkingsbedrag.

Of interpreteer ik het dan fout?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Gaat om de juridische kosten inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-10 01:49

PcDealer

HP ftw \o/

De beheerder van de site heeft ook een aantal keer gereageerd. Alhoewel de rol niet eenduidig is:(als oprichter of als forumgebruiker? Er zou geen hoor en werderhoor zijn toegepast. Wat klopt daarvan?

djsxx in 'nieuws: Brein dwingt radiostation met streaming muziek op aanvraag ...

djsxx in 'nieuws: Brein dwingt radiostation met streaming muziek op aanvraag ...

Verwijderd in 'nieuws: Brein dwingt radiostation met streaming muziek op aanvraa...

[ Voor 77% gewijzigd door PcDealer op 16-04-2017 12:06 ]

LinkedIn WoT Cash Converter