Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34
Mijn vraag
Ik krijg hier binnenkort een LEDstrip binnen. (Dream Color WS-2812 RGB Digital LED strip) Nu zou ik deze graag willen aansturen met deze controller T-1000s. Maar ik heb geen idee hoe dit werkt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Van de leverancier heb ik te horen gekregen dat ik dit via Lededit2014 zou moeten doen, maar ik krijg dan alleen maar 'standaard' animaties, en ik zoek juist volledige controle.

nu zou ik dus zogenaamde 'video effects' moeten maken, dit kan zover als ik kan zien eigenlijk alleen met een SWF file. Maar ik heb geen idee hoe ik hier aan begin.

Iemand die me in de juiste richting kan duwen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikhartman
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-09 08:38
Neem aan dat je voeding hebt enzo...
Hier een video om het heel makkelijk te maken:
YouTube: how to connect our ws2812b ws2811 led strip on t1000s controller (5 seconden zoeken)

EDIT: excuses zie je dat je meer hulp wenst met programmeren... over dit vind je heel veel op internet

Denk overigens dat het niet echt geschikt voor je is, als je je er helemaal niet in verdiept / er al verstand van hebt...

[ Voor 16% gewijzigd door rikhartman op 14-04-2017 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 28-09 10:34
Ik heb nu in iedergeval al gevonden hoe je een custom animatie maakt en in het programma krijgt.als ik het spul in handen heb, eens zien of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1op97-arnaud
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 10-12-2018
D-rez schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 13:58:
Ik heb nu in iedergeval al gevonden hoe je een custom animatie maakt en in het programma krijgt.als ik het spul in handen heb, eens zien of het werkt.
kan je het mij vertellen ? ik ben gevraagd door iemand om dit eens te proberen voor in zijn zaak, dit om dat ik veel met led werk maar dit kende ik nog niet.

gr arnaud