Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een MacBookPro 13" uit 2012, met CD/DVD station.
Door een omgevallen glas melk leek het moederbord helemaal beschadigd. Heb hem gedroogd en de onderdelen lijken het weer te doen. Ventilator werkt, hij laadt volledig op. Als ik de macbook opstart geeft hij ook beeld en aan dat de HDD er niet in zit (die is er uiteraard uit). En ik hoor het geluidje van het cd station dat aangaat. 4gb geheugen (2 kaartjes).
Hij is het eerste jaar goed gebruikt voor studie, daarna weinig. 1x in de week ongeveer.
Dit is alles wat ik weet, heb er verder niet genoeg verstand van en een vriend die meegekeken heeft ook niet.

Deze wil ik te koop aanbieden, maar ik heb geen idee wat ik daarvoor kan vragen. Wat is een redelijke rp excl oplader (deze is net nieuw, dus wil ik apart verkopen) en hdd?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 02:04
eurootje of 200 max. Dingen zijn niet zo gek veel waard meer tegenwoordig. Zeker als je HDD en Oplader los gaat verkopen. Nieuwe lader is toch weer €90 en HDD ~€30. Daarnaast is vochtschade altijd ruk. Kan je nooit van uit gaan dat het met drogen opgelost is.

Verder weet ik niet wat de staat van de accu is, maar als deze daadwerkelijk uit 2012 komt, vraag ik me af hoe goed die nog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laptopleon
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-09 14:20
Als ik het goed begrijp, heb je hem niet echt opgestart in OS X. Dan kun je niet goed beoordelen of hij ook echt goed werkt, lijkt me. Vandaar dat ik het wel eens ben met supersnathan. Eigenlijk een beetje wat de gek er voor geeft. De vochtschade kun je nu niet goed beoordelen en zelfs als hij in OS X nu goed werkt kan de vochtschade in een later stadium alsnog toeslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Inderdaad wat een gek je er voor geeft
Maar ik denk inderdaad dat 200 euro de max is.
Zet hem op marktplaats en vermeld de vocht schade.
En zet hem op bieden
Meer kan je niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Taxaties doen we hier niet op GoT, aangezien je dit meestal prima zelf kunt bepalen. Kijk 'ns rond wat men in V&A, Marktplaats, tweedehandsmac.nl etc. vraagt voor een dergelijke machine, of laat 'm veilen. Dit topic gaat in ieder geval op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.