halflife probleempie

Pagina: 1
Acties:

• McBernie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-01-2022
hellow,
als ik met halflife in aphrehension zit (geen id of je het zo schrijft) wordt je na een tijdje ontvoerd door die soldaten.
dan zie je een klein filmpje waar je gedragen word en dat ze het er over hebben dat ze je gaan vermoorden etc.... dan kom je in een ruimte waar je alleen een soort verlicht paadje ziet en voor de rest is het helemaal donker.
Als ik daar zit doet ie nix meer en kan ik alleen nog maar wat rond kijken, is dat normaal en moet je gewoon minuutje of 2 w88 of ligt het aan mn comp????? en als het aan mn comp ligt, heeft iemand dat ook welles gehad en wat heb je dr tegen gedaan ?????
Alvast bedankt voor alle hulpvolle reacties die ik hier op krijg. :) :P

Verwijderd

hier klopt iets niet :?

als het goed is kom je in z'on afvalcruser terecht en komen de muren op je af en moet je ontsnappen

• McBernie
ja dat had ik eerst ook ( 2 maandjes geleden)
maar nu krijg ik dat en gebeurt er nix meer :(

Verwijderd

warez?

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-01 19:13

Xoverride

sabai sabai

Ik had dat eerst ook idd. was wel een copy toen..

Toen ik de echte versie had, kwam het probleem niet meer voor..

Geen idee of het er iets mee te maken heeft.

• McBernie
jah het is wel een kopietje maar ik vind het vaag dat ie het een paar maandjes geleden wel goed deed maar nu niet meer

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Ik heb het zelfde probleem met een origineel exemplaar. Ik redde me eruit door de cheat in de console te tikken....-Fly- geloof ik?!
Ligt dus NIEt aan het exemplaar wat je hebt.

RaD

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik had hetzelfde... ook met een copy-cd.. Maar nu netjes besteld O-) . Heb hem vanmiddag binne.

• McBernie
Op donderdag 05 juli 2001 13:30 schreef RaDKiLL het volgende:
Ik heb het zelfde probleem met een origineel exemplaar. Ik redde me eruit door de cheat in de console te tikken....-Fly- geloof ik?!
Ligt dus NIEt aan het exemplaar wat je hebt.

RaD
ik heb nu weer het geweldige probleempie dat mn concole het niet meerdoet |:(

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 05 juli 2001 13:50 schreef amaru het volgende:

[..]

ik heb nu weer het geweldige probleempie dat mn concole het niet meerdoet |:(
Zet in de shortcut van half-life achter c:\games\half-life\hl.exe -console

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• McBernie
Op donderdag 05 juli 2001 13:57 schreef Marv het volgende:

[..]

Zet in de shortcut van half-life achter c:\games\half-life\hl.exe -console
ik denk toch dat je dit bedoelt :) maar tog thx !!!! (maareh wat was de cheat ook al weer ???)
c:\games\half-life\hl -console.exe

• McBernie
bij flymode blijft ie ook vast zitten :(
ik word hier tog wel moe van :( :)

Verwijderd

Als je dan in console kijkt zal je zien dat HL de map niet kan laden waarin die "crashcontainerding" zich bevindt. Is een corrupte pak0.pak file.

• Symphony-X
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-02 13:40
fly

" Play the violent strings of my symphony "

• McBernie
Op donderdag 05 juli 2001 14:04 schreef Mithjo het volgende:
Als je dan in console kijkt zal je zien dat HL de map niet kan laden waarin die "crashcontainerding" zich bevindt. Is een corrupte pak0.pak file.
nope zelfs dat doet ie niet :?
ik snap ur helemaal nix meer van (nietd at ik dat ooit gedaan hjeb maarja)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Op donderdag 05 juli 2001 14:01 schreef amaru het volgende:

[..]

ik denk toch dat je dit bedoelt :) maar tog thx !!!! (maareh wat was de cheat ook al weer ???)
c:\games\half-life\hl -console.exe
c:\games\half-life\hl -console.exe zal dus niet werken.
Het gaat erom dat je hl.exe uitvoerd met een extra parameter -console
c:\games\half-life\hl.exe -console dus.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• McBernie
Op donderdag 05 juli 2001 14:18 schreef Marv het volgende:

[..]

c:\games\half-life\hl -console.exe zal dus niet werken.
Het gaat erom dat je hl.exe uitvoerd met een extra parameter -console
c:\games\half-life\hl.exe -console dus.
als ik dat doe dan doe ie dus nix maar als ik -console voor de .exe zet doet de concole het wel

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja klopt, dit is een bekende bug. staat ook beschreven in verschillende walkthroughs.
(heb ik niet gebruikt hoor :) )

Gewoon opnieuw laden en nogeens proberen. Er staat dat het min of meer random gebeurd.

Wel balen, nu ben je mooi je crossbow kwijt, en die was zo cool. En uitkijken voor de sniper babes straks.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• McBernie
Op donderdag 05 juli 2001 14:49 schreef Dinictus het volgende:
Ja klopt, dit is een bekende bug. staat ook beschreven in verschillende walkthroughs.
(heb ik niet gebruikt hoor :) )

Gewoon opnieuw laden en nogeens proberen. Er staat dat het min of meer random gebeurd.

Wel balen, nu ben je mooi je crossbow kwijt, en die was zo cool. En uitkijken voor de sniper babes straks.
Het nare is dat ik het al heel vaak opnieuw heb geprobeerd maar het blijft maar niet lukken :(
En ja klopt het is idd balen dat die crossbow weg is, de sniperbabes heb ik trouwens al gehad die zitten nl net voor het stukje waar je ontvoerd wordt, ze zijn trouwens wel erg irritant :)

Ik denk dat ik gewoon het nog een aantal keertjes moet proberen en als hetd an niet lukt dan hebbik pech :(

iedereen bdankt die me geholpen heeft!!
mzzls amaru

Verwijderd

Amaru, je moet ook niet tjieten en noclip gewoon uitzetten

Verwijderd

Ik heb Half-Life nog nooit uitgespeeld wel Opposing force en Blue shift.

Omdat ik niet verder kwam bij die put. Waar die armen naar bovenkomen.
Enb ik ben laatst weer opnieuw begonnen. Wish me luck.

• Dinictus208
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Oh dat ding. Daar moet je het gas, water en licht aanzetten (ofzo.)

Wel cool, als dat beest dood is, spring je in zijn hol en daar beneden ligt een vette Magnum 45 voor je te wachten!!

Dat is trouwens wel een behoorlijk moeilijk stuk. Vergeet trouwens niet de Halflife SPASM-JUMP :) te leren. Die heb je daar echt nodig als er delen van de gang instorten.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• McBernie
ik tjiet nooit uiteraard :)
en dat stuk met die tentakels is idd stoer,
je moet het wel ff snappen maard an is het wel lachuh..... is alleen irritant dat je soms op de kop getikt wordt door zo een ding

• McBernie
wat was noclip eigenlijk ook al weer ?????
ik heb het wel geweten uit mijn kweek tijd, was het niet dat je door de muren heen kon ?????

Verwijderd

si señor

• McBernie
maar wat heeft dat er mee te maken dat ik vast zit dan ??? :P :)

Verwijderd

Als noclip aan zou staan, kan je niet vallen. en je moet vallen om in die kuil te komen

• McBernie
Op donderdag 05 juli 2001 22:06 schreef Childsplay het volgende:
Als noclip aan zou staan, kan je niet vallen. en je moet vallen om in die kuil te komen
ik ben al lang langs de kuil :)
ik heb het de hele tijd over dat stukje nadat je ontvoerd wordt door die soldaten.
En met noclip kan je tog ook gewoon naar beneden richten ?????

Verwijderd

Ja daar heb ik het ook over, nadat die soldaten met je door de gang lopen wordt je in een kuil geflikkerd en dan komen die muren op je af. als noclip aanstaat blijf je zweven in de lucht, het zou dus kunnen dat je niet valt en errugus in de lucht hangt, omdat je nog niet in de kuil bent denk Half life dat je je open niet open moet doen, of maar een klein beetje. eee voila jou zwart met een beetje licht, maar dat week niet zeker hoor

• McBernie
Op vrijdag 06 juli 2001 08:17 schreef Childsplay het volgende:
Ja daar heb ik het ook over, nadat die soldaten met je door de gang lopen wordt je in een kuil geflikkerd en dan komen die muren op je af. als noclip aanstaat blijf je zweven in de lucht, het zou dus kunnen dat je niet valt en errugus in de lucht hangt, omdat je nog niet in de kuil bent denk Half life dat je je open niet open moet doen, of maar een klein beetje. eee voila jou zwart met een beetje licht, maar dat week niet zeker hoor
oooooooowwwwwww op die manier ok dan snap ik um :)
maar nee ik heb noclip niet aanstaan

Verwijderd

hmmpff weird, je heb geen enkele andere tsjiet gebruikt? want daardoor komen meestal de problemen

• McBernie
Op vrijdag 06 juli 2001 17:14 schreef Childsplay het volgende:
hmmpff weird, je heb geen enkele andere tsjiet gebruikt? want daardoor komen meestal de problemen
nope nooit
Pagina: 1