Toon posts:

Docking Station voor ASUS Laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allen,

Ik heb een ASUS ROG GL502VW laptop.
Ik ging zoeken naar ASUS's Docking Stations, maar die zijn prijzig.

Mijn vraag is, zou een universe ook werken?
Ik heb het volgende.

Een 4K beeldscherm.
USB-Muis en Toetsenbord.

Zou het werken? Dank jullie wel

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:00

g0tanks

Moderator CSA
Je topic is nog geen paar uur oud en je wordt nu al ongeduldig? Dat zal andere gebruikers ook niet echt motiveren je een goed antwoord te geven.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:55:
Mijn vraag is, zou een universe ook werken?
Wat bedoel je met een 'universe'? Een universeel docking station? Heb je een voorbeeld van een model?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

Topicstarter
g0tanks schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 12:44:
Je topic is nog geen paar uur oud en je wordt nu al ongeduldig? Dat zal andere gebruikers ook niet echt motiveren je een goed antwoord te geven.

[...]

Wat bedoel je met een 'universe'? Een universeel docking station? Heb je een voorbeeld van een model?
Met Universeel bedoel ik gewoon een andere merk.
Geen ASUS.

Ja, wil naar Media Markt gaan daarom... Om er een te kopen.

Verwijderd

Topicstarter
...,

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-02 21:17
Als je naar de Mediamarkt gaat kan je ze daar toch zien en eventueel advies vragen?

En als je wilt dat mensen je helpen, probeer geduldig te zijn. Er zit geen team klaar bij Tweakers om je vragen meteen te beantwoorden.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:34
De Asus ROG GL502VW bestaat niet, bestaan wel: GL552VW of GL502WM. Welke is het nu?

Kan je nu een voorbeeld geven van de Asus docking stations die je zelf gevonden hebt? In elk geval, als dat dezelfde zijn als degene die ik gevonden heb (Asus HZ-3 https://www.asus.com/be-n...SB30_HZ3_Docking_Station/, €190?), en je denkt al dat die prijzig zijn, dan zul je pas staan te kijken hoe duur docking stations zijn die wél 4K aankunnen (want dat kan geen Asus docking station). Bv pricewatch: Startech.com USB-C Dual-Monitor Laptop Dock MST & PD (MST30C2DPPD) kost €200.

Ik zou je eigenlijk aanraden om toetsenbord en muis draadloos te nemen, bv Logitech met een Unifying Receiver. Die ontvanger is zo klein dat je die constant in een USB poort kunt laten zitten. Draadloos is goed genoeg voor de meesten, ook voor gaming, zorg gewoon dat er niet teveel afstand en storing tussen zit. Dan hoef je alleen nog maar een scherm in te pluggen, dan kun je bijna net zo goed zonder docking station (behalve als je ook nog ethernet wilt inpluggen).
Pagina: 1