Toon posts:

misschien extreem dom maar je weet het nooit

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien wel compleet verkeerde forum maar hé lees toch ffkes

Ok wat ik heb begrepen is dat je hiero kan posten zodra je veel posts hebt en lang registered bent. Nou zat ik gister op school, een beetje mijn eigen geschiedenis te beklijken maar ik was NIET ingelogd dus niet veel posts en al helemaal niet geregistreerd... voordat dit hele stuffis generalis werd weggetoverd heb ik hier wel gepost (sommige zullen het wel weten :P)

anywazy. dus ik klik zo'n topic aan... verrek ik kan het lezen en ik kon keurig het linkje Stuffis generalis boven in het scherm aanklikken maar ik was NIET INGELOGD!!! is dit ffkes een vette bug of zit ik er nou naast

nog maals 'k weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik weet wel dat nu niemand op het idee komt om het ook is te proberen als tie nog niet toegestaan is hiero

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Hoort in LA... Maar was je niet ingelogd, of niet ingelogd onder jouw account? Dat gaat nml nogal eens fout met public pc's...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
move.to/LA (<--- sorry, geen linkje ;))

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Nops vollugus mij was er niet ingelogd, dan staat er altijd bovenin hoi #naam# je laatste bezoek was #datum#

en als het echt een bug is kan iedereen het nu dus lezen... |:(

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11 00:21
Op woensdag 04 juli 2001 20:39 schreef Childsplay het volgende:
Misschien wel compleet verkeerde forum maar hé lees toch ffkes

Ok wat ik heb begrepen is dat je hiero kan posten zodra je veel posts hebt en lang registered bent. Nou zat ik gister op school, een beetje mijn eigen geschiedenis te beklijken maar ik was NIET ingelogd dus niet veel posts en al helemaal niet geregistreerd... voordat dit hele stuffis generalis werd weggetoverd heb ik hier wel gepost (sommige zullen het wel weten :P)

anywazy. dus ik klik zo'n topic aan... verrek ik kan het lezen en ik kon keurig het linkje Stuffis generalis boven in het scherm aanklikken maar ik was NIET INGELOGD!!! is dit ffkes een vette bug of zit ik er nou naast

nog maals 'k weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik weet wel dat nu niemand op het idee komt om het ook is te proberen als tie nog niet toegestaan is hiero
Uh ? Oftewel je zat je history te kijken waar je gesurft hebt allemaal :? Dan zat je toch gewoon de nog in de cache opgeslagen SG te kijken lijkt me :?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

* IceStorm krijgt de bug iig niet gereproduceerd :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 04 juli 2001 21:21 schreef morgoth het volgende:

[..]

Uh ? Oftewel je zat je history te kijken waar je gesurft hebt allemaal :? Dan zat je toch gewoon de nog in de cache opgeslagen SG te kijken lijkt me :?
ja en dan staat er boven aan (op het geel in blauwe letters) een heel keurig linkie naar general chat

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-12 22:12
Ik krijg dan gewoon "geen toegang tot private fora" te zien als ik niet ingelogt ben.

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik dus wel :)

Op mn werk is nog nooit iemand ingelogd op T.net of GoT en toch kan ik alles lezen in de huiskamer en SG :D

Verwijderd

Topicstarter
Potverdrie doe ik eindelijk iets goeds op GoT :P

Verwijderd

ff testen of ik hier ook kan posten >:)

Verwijderd

childsplay: als je achter een proxy zit en een andere gebruiker achter die proxy kan er wel bij, heb je kans dat er een gecachede pagina wordt geladen...

iets anders kan ik ook zo niet verzinnen...
Pagina: 1