Ik heb 2e hands een computer gekocht en heb hier ongeveer een half jaar op gegamed. Nu start ik hem op en gaat mijn pc draaien maar ik heb geen beeld (geen enkele rare bliepjes oid). De lampjes en ventilatoren op mijn videokaart branden nog wel.
Ik heb een oude videokaart aangesloten en had daarmee wel beeld. Vervolgens heb ik alles geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd. Daarna heb ik een vriend gevraagd deze video kaart op zijn computer aan te sluiten om zeker te zijn dat de video kaart echt defect is. Bij hem werkte de video kaart zonder enige problemen.
Ik heb de videokaart opnieuw aangesloten met een andere voeding en nog steeds geen beeld. Dus het is ook de voeding niet.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn/wat ik nog zou kunnen proberen?
Videokaart:Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X
Processor: I5-3570K
Ram: 8GB
Moederbord: Gigabyte ga - z77m
Harddisk 1: 120GB SSD
Harddisk 2: 1TB
Ik heb een oude videokaart aangesloten en had daarmee wel beeld. Vervolgens heb ik alles geformatteerd en Windows opnieuw geïnstalleerd. Daarna heb ik een vriend gevraagd deze video kaart op zijn computer aan te sluiten om zeker te zijn dat de video kaart echt defect is. Bij hem werkte de video kaart zonder enige problemen.
Ik heb de videokaart opnieuw aangesloten met een andere voeding en nog steeds geen beeld. Dus het is ook de voeding niet.
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn/wat ik nog zou kunnen proberen?
Videokaart:Sapphire R9 280X 3GB GDDR5 OC DUAL-X
Processor: I5-3570K
Ram: 8GB
Moederbord: Gigabyte ga - z77m
Harddisk 1: 120GB SSD
Harddisk 2: 1TB
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2017 23:10 ]