Toon posts:

Desktop desk "the stolen idea"

Pagina: 1
Acties:
  • 584 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste modders en tweakers !

Het is tijd om dan eindelijk een eigen bureau te maken met daarin de hardware.
Vorige maand heb ik een huis gekocht, waaraan ik nog aardig wat ga verbouwen.
31mei krijgen we de sleutel, dus heb ik nu nog even de tijd om wat te knutselen

Ik heb besloten zelf een bureau te maken, na lang zoeken naar inspiratie heb ik maar gekozen voor een slap aftreksel van de Linustechtips style.

Dit leek mij een praktische en zeer zeker niet al te moeilijk project.
voor de mensen die misschien ook een beetje bekend zijn met de bekende mods zoals project alternate etc dat is net even een stap te ver, ook heb ik daar geen tijd voor.

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/2ry4i9f.jpg dit is momenteel mijn build.

Setup hardware:

- Corsair HX850i 850W ATX24
- D316GB 2400-10 TridentX K4 GSK
- SSD 256GB 330/550 MX100 SA3 CRU
- MSI Z97-GD65 GAMING Z97
- CORSAIR Cooling Hydro Series H115i
- Intel Core i5-4690K 3500 1150 BOX
- Razer Firefly Hard gaming Mousemat
- Corsair Gaming STRAFE RGB MX Silent NA
- MCZ R.A.T. 8 bk 12000pi LAS
- WD 1TB WD10EZEX Blue SA3
- SSD 525GB 510/530 MX300 SA3 CRU
- MSI 8GB D5X GTX 1080 SEA HAWK X
- 2x Corsair Fan ML140 rd LED140x140x25
- Corsair Fan ML140 rd LED120x120x25
- AOC 28 L u2868Pqu UHD 4K

dit is hem dan wel.

momenteel werk ik dus met gesloten water cooling loops, ik wil in mijn nieuwe build met gaan werken met hardline, pumps, rads, ress etc
Echter heb ik hier nog nooit mee gewerkt, dus dat zal een uitdaging zijn. Ik ben er zeker van dat dit moet lukken.

Ik heb als voorkeur het merk EK voor watercooling.

Ook wil ik alle bekabeling van de pc mooi op maat maken en sleeven. ik ben in mijn stormtrooper case al begonnen met sleeven, maar ik had helaas niet alles in een keer juist besteld waardoor ik het nooit af heb kunnen maken. en aangezien de verzend kosten vanuit amerika vrij hoog zijn vind ik dat zonden.

Zojuist hout (MDF) gekocht 1220 x 2440 x 18mm.
Ik heb het onderstel van het bureau laten zagen, deze is 1500 x 800mm

https://www.google.nl/sea...+pc&imgrc=gS_dSJS9u29ytM:

voorbeeld
dit is een voorbeeld, echter wil ik er wel wat meer details in steken.

ik ben op zoek naar goeie degelijke LED verlichting wat goed te bedienen is en eventueel kleur wisselbaar is.

tot zover de informatie dit weekend wil ik gaan beginnen met wat kleine voor bereidingen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Graag even [CiP]Casemod in Progress policy - Eerst lezen! doornemen. Daarin had je kunnen lezen dat je eerst een aanvraag moet doen voor een Casemod In Progress. Graag even doen dus, echter zul je dan dus wel moeten wachten tot na het weekend, want we verwachten wel dat de topicstart meteen een beeld geeft van wat je gaat bouwen, en dat is nu niet echt duidelijk.

Dit topic is gesloten.