Mijn vraag
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een Apple TV app. Deze app moet uiteraard gebuild worden en kunnen draaien op de Apple TV 4, vandaar dat ik er eentje heb om dat te doen. Deze draait op dit moment op tvOS 10.2. Om voor deze versie apps te builden is het nodig om Xcode te updaten naar versie 8.3.1. Dit is echter niet mogelijk omdat mijn Macbook te oud is. Deze moet macOS Sierra draaien, mijn Macbook wordt niet meer ondersteund door Apple en dat betekend dus geen macOS Sierra.
Om het even op te sommen:
Ik heb al geprobeerd om macOS in een VM te draaien maar dit werkt voor geen meter.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Xcode, OSX, Macbook Pro Late 2009 & Apple TV 4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Virtuele omgeving maken voor OSX
Ik ben bezig met het ontwikkelen van een Apple TV app. Deze app moet uiteraard gebuild worden en kunnen draaien op de Apple TV 4, vandaar dat ik er eentje heb om dat te doen. Deze draait op dit moment op tvOS 10.2. Om voor deze versie apps te builden is het nodig om Xcode te updaten naar versie 8.3.1. Dit is echter niet mogelijk omdat mijn Macbook te oud is. Deze moet macOS Sierra draaien, mijn Macbook wordt niet meer ondersteund door Apple en dat betekend dus geen macOS Sierra.
Om het even op te sommen:
- Om apps te builden heb je Xcode 8.3.1 nodig
- Om Xcode te moeten updaten moet ik macOS Sierra hebben
- Mijn Macbook kan geen macOS Sierra draaien, en dus kan ik Xcode niet updaten.
Ik heb al geprobeerd om macOS in een VM te draaien maar dit werkt voor geen meter.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Xcode, OSX, Macbook Pro Late 2009 & Apple TV 4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Virtuele omgeving maken voor OSX