Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
VR gamen + bijna 4k gamen op hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
4000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bluetooth speakers, vandaar dat het moederbord bluetooth moet hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bekende merken met goeie aftersales. Ik denk aan Intel, MSI, Gigabyte, Asus?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WiFi moet erop zitten, vandaar een moederbord met WiFi
Lijst:
Ga je overklokken?
Ja ik ga hier zeker mee spelen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil voor het eerst de kast ZELF in elkaar zetten, dit heb ik nog niet eerder gedaan.
1. Ik vraag me vooral af of ik het allemaal in de kast (NZXT S340 Elite) gaat passen en het goed op elkaar aansluit? Ik vind deze kast namelijk erg mooi en het feit dat er een hdmi poort aan de voorkant zit + een magneet ding om mn VR headset aan op te hangen vind ik geweldig.
2. Ik twijfel of het verstandig is om voor het gekozen µATX ASUS ROG Strix Z270G GAMING moederbord te gaan of dat ik toch beter voor de ATX variant ervan kan gaan:
pricewatch: Asus ROG Strix Z270E Gaming
Beide voldoen aan mijn eisen omdat ze WiFi & Bluetooth hebben, maar de µATX is iets goedkoper, kleiner en heeft een USB poort meer. Maar of alle hardware wat ik wil op dit kleinere moederbord gaat passen?
3. Is de gekozen 550W voeding voldoende? Ook als ik cpu & gpu aan het overclocken ben, elke usb poort bezet heb met VR-spullen, controllers, external harddisk etc.
VR gamen + bijna 4k gamen op hoogste settings.
Wat mag het systeem gaan kosten?
4000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Bluetooth speakers, vandaar dat het moederbord bluetooth moet hebben.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Bekende merken met goeie aftersales. Ik denk aan Intel, MSI, Gigabyte, Asus?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
WiFi moet erop zitten, vandaar een moederbord met WiFi
Lijst:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 368,- | € 368,- |
| 1 | Asus ROG Strix Z270G GAMING | € 190,95 | € 190,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X OC | € 817,50 | € 817,50 |
| 1 | NZXT S340 Elite Zwart | € 95,51 | € 95,51 |
| 1 | Asus ROG Swift PG348Q Aluminium, Zwart | € 1.199,- | € 1.199,- |
| 1 | NZXT Kraken X52 | € 148,90 | € 148,90 |
| 1 | Razer Blackwidow Chroma (Qwerty US) | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Razer Deathadder Elite | € 69,89 | € 69,89 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 266,95 | € 266,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 239,95 | € 239,95 |
| 1 | WD Blue SSD 2,5" 1TB | € 295,49 | € 295,49 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.965,09 | |
Ga je overklokken?
Ja ik ga hier zeker mee spelen.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil voor het eerst de kast ZELF in elkaar zetten, dit heb ik nog niet eerder gedaan.
1. Ik vraag me vooral af of ik het allemaal in de kast (NZXT S340 Elite) gaat passen en het goed op elkaar aansluit? Ik vind deze kast namelijk erg mooi en het feit dat er een hdmi poort aan de voorkant zit + een magneet ding om mn VR headset aan op te hangen vind ik geweldig.
2. Ik twijfel of het verstandig is om voor het gekozen µATX ASUS ROG Strix Z270G GAMING moederbord te gaan of dat ik toch beter voor de ATX variant ervan kan gaan:
pricewatch: Asus ROG Strix Z270E Gaming
Beide voldoen aan mijn eisen omdat ze WiFi & Bluetooth hebben, maar de µATX is iets goedkoper, kleiner en heeft een USB poort meer. Maar of alle hardware wat ik wil op dit kleinere moederbord gaat passen?
3. Is de gekozen 550W voeding voldoende? Ook als ik cpu & gpu aan het overclocken ben, elke usb poort bezet heb met VR-spullen, controllers, external harddisk etc.