youtube embed link met helemaal geen extra's

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 01:24
Hallo,

Ik wil graag een youtube video op mijn website presenteren. Maar ik wil alleen de video op pauze kunnen zetten en hem weer starten. Verder mag je via de video niet uit de website kunnen raken.

Op dit moment gebruik deze iframe:

<iframe src="http://youtube.com/embed/OsHFxQSOkNU?modestbranding=1&autoplay=1&controls=0&iv_load_policy=3&showinfo=0&rel=0" width="560" height="315" frameborder="0" allowfullscreen=""></iframe>

Het probleem is nu alleen dat ik het youtube watermark in de rechter onderhoek nog steeds beschikbaar is. Deze zou ik graag weg willen hebben omdat je via deze watermark uit de website kan raken en dit is niet de bedoeling.

Youtube zelf zegt dit:
This parameter lets you use a YouTube player that does not show a YouTube logo. Set the parameter value to 1 to prevent the YouTube logo from displaying in the control bar. Note that a small YouTube text label will still display in the upper-right corner of a paused video when the user's mouse pointer hovers over the player.

Dus wanneer je met je muis over de video heen gaat heb je nog steeds het geval dat het logo tevoorschijn komt. Dit wil ik dus ook niet.

Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?

[ Voor 25% gewijzigd door jandeman023 op 13-04-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
En snelle google-tocht leert me dat de consensus toch behoorlijk is: a) kan niet en b) althans niet legaal ;)

Gebruik een eigen videoplayer als je volledige controle wil; da's 't enige alternatief dat ik je kan bieden.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
html5 <video> element met je eigen webm en mp4 kan dat wel ;)

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jandeman023
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 01:24
RobIII schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:21:
En snelle google-tocht leert me dat de consensus toch behoorlijk is: a) kan niet en b) althans niet legaal ;)

Gebruik een eigen videoplayer als je volledige controle wil; da's 't enige alternatief dat ik je kan bieden.
zou het dan wel mogelijk zijn om de iframe te blokkeren van linkermuis knop kliks. zodat mensen niet op het logo kunnen drukken? Graag zou ik het zo makkelijk mogelijk willen maken om een andere video in het iframe te krijgen. Als je alleen een link gebruikt hoef ik echt alleen maar de youtube video link in de database te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasbroek
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 15:23
Je kunt muiskliks uitschakelen met css pointer-events.
Alleen krijg je dan het probleem dat het hele vlak niet klikbaar is, dus ook de play/pauze knop.

Misschien is het mogelijk om binnen de iframe nog een 'onzichtbaar' html element over het logo van de video te plaatsen.
Weet niet of dit mogelijk is, maar wellicht iets wat je kan onderzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
jandeman023 schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 09:09:
[...]

zou het dan wel mogelijk zijn om de iframe te blokkeren van linkermuis knop kliks. zodat mensen niet op het logo kunnen drukken? Graag zou ik het zo makkelijk mogelijk willen maken om een andere video in het iframe te krijgen. Als je alleen een link gebruikt hoef ik echt alleen maar de youtube video link in de database te veranderen.
Voordat je dergelijke truuks gaat uithalen zou ik eerst de terms of service eens goed nalezen ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mebus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:37
Je kan met node-ytdl-core streams downloaden en eventueel opslaan, ook kan je informatie opvragen van een video waarbij links naar de streams staan. Alleen heb je er dan ook streams tussen zitten die alleen audio of video bevatten bij de hogere kwaliteit streams. Maar dit kan je weer oplossen door de 2 streams samen te voegen met ffmpeg of door 2 VideoJS players te gebruiken en deze zo goed mogelijk gelijk te laten lopen (en dat is best te doen).

Maar zoals @RobIII al zegt zou ik wel kijken naar de terms of service ;)

BABYMETAL LoL - Twitch

Pagina: 1