Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon ter vervaning van mijn iPhone 6s. Ik heb hiervoor altijd iPhone gehad en heb 2 dagen een Oneplus 2 gehad maar deze beviel niet (lag bij games) en heb ik verkocht.
Momenteel twijfel ik tussen een iPhone 7, Oneplus 3T of een Samsung S8.

Wat is je budget?
400-800 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Dagelijks gebruik, mail, gamen en verdere standaard dingen. Gebruik de telefoon wel erg veel.

Wat heb je zelf al gevonden?
iPhone 7, Oneplus 3T of een Samsung S8.

iPhone 7 is wel gemakkelijk maar geen 3.5 jack aanwezig en dat is echt een groot nadeel voor mij. Verder weinig vernieuwend in vergelijking met de 6s.
Oneplus 3T ziet er wel erg goed uit en qua prijs ook interessant.
Samsung S8 heeft wel een erg mooi scherm en spreekt mij aan. (wel wat duurder dan de 3T)

Momenteel heb ik thuis natuurlijk overal lightning kabels en gebruikt mijn vriendin ook een iPhone. Gedeelde agenda is op te lossen heb ik al gelezen door gebruik te maken van Gmail calendar.
Voor gemak zou een iPhone het makkelijkst zijn maar zoveel geld voor een toestel maakt mij wel aan het twijfelen.

Graag jullie advies, zijn er meer die de overstap zo gemaakt hebben? Hebben verder gewoon iPads in huis en verder niks op Android.

[ Voor 4% gewijzigd door Thaimaster op 13-04-2017 15:25 ]

Pizza!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Wat is er mis met de 6S?

Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:40
Ben sinds een week ook vanaf een iPhone 6 naar de OnePlus 3T. Ben nog steeds happy dat ik de stap heb gezet. Vooral de prijs gunstig. Snel, en weinig problemen ondervonden.

[ Voor 26% gewijzigd door Clavis op 13-04-2017 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Niks mis mee maar als ik zie wat voor een mooi amoled scherm je hebt op die andere telefoons en op de S8 bijvoorbeeld geen home button en dus een extra groot scherm zonder dat de telefoon veel groter word heeft dat wel een voordeel.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:58
Met de S8 loop je nu echt voorop denk ik. Technisch is die beter dan de 3T, dus als dat je trekt kies de S8.

Is je 6 S nog goed en heb je geduld, kun je de nieuwe iPhones afwachten, de geruchten machine meld iets bijzonders dit jaar ivm 10 jaar iPhone.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 11-09 21:11

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Je kan ook kijken voor de S7 (edge). Weinig verschil tussen de nieuwe S8

Review QNAP TS-230 NAS

Pagina: 1