Un-merge 2 WhatsApp accounts ?!

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducksy88
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 21:54

Ducksy88

Een beetje vreemd; wel lekker

Topicstarter
Mods; als verkeerd geplaatst svp verplaatsen, geen idee of het hier hoort.

Mijn telefoon was overleden en wilde mijn berichten checken op vriendin d'r telefoon. Dus een back-up gemaakt van de WhatsApp account van mijn vriendin en mijn mijn SIM in de iPhone5 van m'n vriendin gedaan. Ingelogd op mijn telefoonnummer en berichten gecheckt.

Vervolgens haar SIM weer terug geplaatst en nu is er geen back-up meer te vinden. Tevens staan nu alle groepen van haar, en van mij, op haar telefoon. Haar contacten zien nu ook mijn nummer gelinkt aan haar account.

Kunnen wij op een manier onze accounts weer splitsen?
Hoe kunnen we de gemaakte back-up weer terug zetten?

Ik heb gezocht op haar iCloud account maar daar kom ik niet verder en ben helaas een totale iOs leek; iemand enig idee? :/

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Uhhh, het account van je vriendin heeft nu *actief* deelname aan de groepen van beide accounts dus kan er ook daadwerkelijk in praten, met jou nummer? Dat is heel heel erg vreemd, dat klinkt haast als een bug - maar lastig te zeggen gezien niet te zien is wat je exact allemaal gedaan hebt. Maar groepen zijn gelinkt aan een account, niet aan een backup. En een backup is gelinkt aan een account, je kan een backup van nummer x normaliter niet herstellen op nummer y. Of bedoel je dat ze enkel de content kan zien?

Heb je gebruik gemaakt van de functie om je telefoonnummer te wijzigen in WhatsApp...? Want dan wordt t een wat ander verhaal. :)
Of heb je WhatsApp verwijdert en daarna opnieuw geïnstalleerd?

[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 13-04-2017 14:56 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)