Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 11-09 14:12
Beste leden,

ik heb zo'n paar uur geleden mijn laptop geupdate naar Windows 10, volledig schoon. Ik heb mijn standaardprogramma's weer gedownload zoals Steam. Gelijk CS:GO erop gezet want dit is toch wel mijn basic game die ik dagelijks speel. Nu kwam ik tijdens het opstarten erachter dat mijn game op 60 fps blijft hangen en niet hoger dan dat gaat? Triple buffering staat uit. Hoge prestaties staat aan. Ik speel op een laptop met integrated graphics maar ook zit er een AMD R7 M265 in waarvan de drivers zijn geinstalleerd. Ik heb Game DVR ook uitgeschakeld... Ik kom er niet meer aan uit sinds ik altijd op 130+ fps speelde. Ook speel ik op een 2e monitor; Benq RL2455HM. Eerst werkte het prima op W8 maar nu kan ik opeens niet meer hoger dan 60 fps krijgen.. Heel vervelend! Weet iemand een oplossing?

Mvg,

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-09 09:22
Staat je VSYNC uit in je advanced video options van CS:GO ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
mhoogendam schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:17:
Staat je VSYNC uit in je advanced video options van CS:GO ?
Yes.. Vsync uit in CS:GO EN in mijn AMD driver... Snap er niks van want dit had ik totaal niet op Windows 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:43
Is het ook uitgeschakeld in de driver voor je integrated graphics? Die dubbele GPU-sitaties willen wel eens rommelen, als er twee sets drivers tegelijk actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

console openen in CS:GO en t volgende typen:

fps_max 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Twam schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:44:
Is het ook uitgeschakeld in de driver voor je integrated graphics? Die dubbele GPU-sitaties willen wel eens rommelen, als er twee sets drivers tegelijk actief zijn.
Ja, Verticale Synchronisatie staat op Toepassingsinstellingen, stuurprogramma-instellingen werkte ook niet.
garriej schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:46:
console openen in CS:GO en t volgende typen:

fps_max 200
Fps_max 0 doe ik altijd en werkt ook niet.

[ Voor 47% gewijzigd door wErudite op 13-04-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Nieuwe installatie Windows 10 geprobeerd, helemaal schoon, correcte drivers geinstalleerd en alle dingen weer uitgezet en nog steeds geen effect. Kom er echt totaal niet aan uit. Weet iemand nog een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

wErudite schreef op donderdag 13 april 2017 @ 23:45:
Nieuwe installatie Windows 10 geprobeerd, helemaal schoon, correcte drivers geinstalleerd en alle dingen weer uitgezet en nog steeds geen effect. Kom er echt totaal niet aan uit. Weet iemand nog een oplossing?
https://www.reddit.com/r/.../4po4bt/fps_capped_at_60/

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wErudite
Wat een held ben jij zeg... Alles van Reddit gecheckt behalve dit forumonderwerp blijkbaar. Stap 2 heeft voor me gewerkt. Held!!!! Dankjewel!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
Wat ik nu wel heb als ik alt-tab of bij opstarten van CS:GO dat mijn "Luister naar dit apparaat", dus mijn microfoon, aan schiet en ik dat telkens moet afzetten.. Hmm. Apart!

[ Voor 8% gewijzigd door wErudite op 16-04-2017 01:02 ]

Pagina: 1