The security ID is invalid

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Coaqii
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-08 09:01
Mijn vraag
Ik heb mijn VM Map perongeluk verplaatst naar een andere map. Nu probeer ik die te openen maar data lukt niet...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb dit probleem pas na de CU. Die heb ik met een clean install gedaan alleen heb mijn C schijf geformatteerd maar mijn D schijf niet, daar stond deze map op. Voor virtualisatie gebruik ik virtualbox.
http://imgur.com/a/hjavk
http://imgur.com/a/omnpe

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Op google kon ik hier niks over vinden...

Alle reacties

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 00:14
Ik zou voor de lol eens zoeken op take ownership. Probleem komt kennelijk vaker voor bij accounts die niet zijn overgezet. (In dit geval waarschijnlijk een user die owner is die onbekend is).

(Security > Advanced > Ownership)
ACL's daarna restoren door die van een bovenstaande map door te zetten naar beneden.

Edit:
En dit zou ik eigenlijk niet hoeven zeggen maar zorg eerst voor een backup van die WPFolder > WPFolder (Copy) voor het geval iets kwaliteit uitermate teleurstellends gebeurt :D

[ Voor 23% gewijzigd door Starke op 13-04-2017 16:13 ]

• Coaqii
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-08 09:01
Starke schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:39:
Ik zou voor de lol eens zoeken op take ownership. Probleem komt kennelijk vaker voor bij accounts die niet zijn overgezet. (In dit geval waarschijnlijk een user die owner is die onbekend is).

(Security > Advanced > Ownership)
ACL's daarna restoren door die van een bovenstaande map door te zetten naar beneden.

Edit:
En dit zou ik eigenlijk niet hoeven zeggen maar zorg eerst voor een backup van die WPFolder > WPFolder (Copy) voor het geval iets kwaliteit uitermate teleurstellends gebeurt :D
Bij security staat niets, kan ik ook niets zien...

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 04-11 00:14
Je hebt deze error bij alle files op de D: of alleen de VM map?

Command prompt als administrator:
TAKEOWN /F D:\WpSystem /R /D Y
ICACLS "D:\WpSystem" /reset /T
TAKEOWN maakt je eigennaar van de map WpSystem en onderliggende bestanden en mappen. ICACLS zorgt ervoor dat de security id's (access control list) op de map WpSystem en onderliggende bestanden en mappen gereset word. Je zou indien je in de rest van de mappen kan komen in de folder WpSystem de commando's path's kunnen veranderen in D:\WpSystem\VM en "D:\WpSystem\VM".

[ Voor 57% gewijzigd door Starke op 14-04-2017 12:45 ]