mijn pentium g3258 overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 190 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarn00bje
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-07 18:59
Mijn vraag
ik heb laatst een pentium g3258 gekocht en ik zou willen weten of ik hem ook kan overclocken.
mijn moederbord is Asrock b85m-dgs, als ik in de bios kom staat er oc tweaker maar kan er verder niets vinden, kan ik overclocken of moet ik dit maar uit mijn hoofdje halen

Relevante software en hardware die ik
asrock b85m-dgs

alvast bedankt.

J.H

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

B85 chipset is niet geschikt om te overclocken. Dit is redelijk makkelijk te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarn00bje
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-07 18:59
het is me nu toch gelukt naar een oudere bios te downloaden nu draait mijn pentium op 4.1 ghz toch bedankt

J.H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
De G3258 is een speciale CPU die wel overgeclocked kan worden op een B85.
Er zijn redelijk wat hits op google met dit bord.
https://www.google.nl/sea...rclocking+Asrock+b85m-dgs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:41
Klopt voor mijn asrock bordje moest ik terug naar 1.9 bios had hem op 4.4 GHz met liquid cooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Dit is nu je zoveelste topic waarin je nul eigen inzet toont. Er zijn talloze overklok-guides en -video's te vinden die je kunnen helpen, om nog maar te zwijgen over onze eigen search. Begin daar eens mee.

Daarnaast het dringende verzoek om zowel de policy als het beleid goed door te nemen en in het vervolg aan de aldaar genoemde eisen voor het openen van topics te voldoen. Deze gaat eveneens dicht.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.