Heb sinds kort een andere auto met een cassette/radio systeem in.
Nu wil ik hier in een AUX aansluiting maken. Maar in plaats van telefoon met een kabel aan te sluiten wil in BTgebruiken.
Nu heb ik hier in huis een goedkoop BT douche speaker. Deze wordt gevoed door een on-board accu of 5V (USB)
Deze unit heb ik nou uit elkaar gehaald, en bedoeling is dat deze dus in de auto ingebouwd wordt.
Voeding ga ik trekken via een USB aansluiting aan de cigarette aansteken.
Voordeel hiervan is dat deze geschakeld is via sleutel.
Dat weer een nadeel brengt, namelijk dat de BT unit dan elke keer handmatig aangezet worden.
Hiervoor zit er op het board knop S5 (Links boven)

Rest van de knoppen ga ik niet gebruiken (oa play-telefoon-vooruit-achteruit)
Nou vraag ik me af hoe ik deze S1 knop kan elimineren zodat de unit gelijk aangaat zodra board 5V krijgt?
Kan iemand mij misschien hier in mee helpen?
Nu wil ik hier in een AUX aansluiting maken. Maar in plaats van telefoon met een kabel aan te sluiten wil in BTgebruiken.
Nu heb ik hier in huis een goedkoop BT douche speaker. Deze wordt gevoed door een on-board accu of 5V (USB)
Deze unit heb ik nou uit elkaar gehaald, en bedoeling is dat deze dus in de auto ingebouwd wordt.
Voeding ga ik trekken via een USB aansluiting aan de cigarette aansteken.
Voordeel hiervan is dat deze geschakeld is via sleutel.
Dat weer een nadeel brengt, namelijk dat de BT unit dan elke keer handmatig aangezet worden.
Hiervoor zit er op het board knop S5 (Links boven)
Rest van de knoppen ga ik niet gebruiken (oa play-telefoon-vooruit-achteruit)
Nou vraag ik me af hoe ik deze S1 knop kan elimineren zodat de unit gelijk aangaat zodra board 5V krijgt?
Kan iemand mij misschien hier in mee helpen?