Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• Erik110
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 05-12-2024
Deze melding krijg ik sinds kort regelmatig. Je merkt er verder niets van, op 'OK' klikken en het is weg en je kunt weer gewoon alles doen. Gebeurt bij diverse handelingen, niet persé 'APP-afhankelijk'.

Het betreft een Doogee Y6 2G draaiend op Android 6.0

Toestel bevalt super, enkel sinds enige tijd heb ik deze melding. Kan het zijn dat het na een update is gekomen? Je leest weleens wat na een Google update, maar dat is een andere melding.

-Opnieuw opgestart, cache geleegd en ik sluit regelmatig apps af. Ik heb er geen bijzondere apps op staan.

Wellicht is het al eens beschreven hoor, graag een duw in de goede richting dan.

thanks.

[ Voor 9% gewijzigd door Erik110 op 13-04-2017 09:32 ]

Beste antwoord (via Erik110 op 13-04-2017 16:04)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Erik110 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:29:
Ik kom niet verder dan een toestel opnieuw opstarten,
Google raadplegen geeft je vaak al een stap in de goede richting, dat wordt er ook bedoeld met eigen inzet tonen.

Er zijn meer gebruikers van een Doogee telefoon met dit probleem: https://www.androidpit.co...82/doogee-x5-max-problems. Het heeft in ieder geval iets te maken met ads. Kan je overigens dit proces niet gewoon in zijn geheel uitzetten?

Alle reacties

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31

Nickname does not reflect reality

• Erik110
Dankjewel, de eerste optie (het uitvinken van de meldingen) was het niet. Nu net de tweede optie (AVG) erover laten gaan en die vond wat. Dit proces gestopt en ik wacht het even af.

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Welke stappen heb je zelf al uitgevoerd en gedaan? Op Tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht dan dat je nu getoond hebt.

Zou je dit kunnen toevoegen aan de openingspost?

[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 13-04-2017 08:54 ]

• Erik110
Op Tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht dan dat je nu getoond hebt.

Zou je dit kunnen toevoegen aan de openingspost?
[/quote]

Oh sorry hoor... :-( Ik kom niet verder dan een toestel opnieuw opstarten, het updaten doet ie zelf. Regelmatig alle apps afsluiten, cache legen dat lukt ook nog wel.

• Erik110
AVG erover laten gaan, maar de melding is er nog steeds.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 51% gewijzigd door rens-br op 13-04-2017 12:32 ]

Acties:
  • Beste antwoord

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Erik110 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:29:
Ik kom niet verder dan een toestel opnieuw opstarten,
Google raadplegen geeft je vaak al een stap in de goede richting, dat wordt er ook bedoeld met eigen inzet tonen.

Er zijn meer gebruikers van een Doogee telefoon met dit probleem: https://www.androidpit.co...82/doogee-x5-max-problems. Het heeft in ieder geval iets te maken met ads. Kan je overigens dit proces niet gewoon in zijn geheel uitzetten?

• Erik110
rens-br schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:03:
[...]

Dat heb ik natuurlijk als eerste geprobeerd en daarbij kwam ik eigenlijk alleen bij Tweakers en vond enkel een meer voorkomend probleem waarbij de oorzaak in een Google-update zat. Enkel de melding daarvan was anders.

Via jouw link heb ik geleerd dat het een systeem app betreft, die heb ik nu uitgeschakeld en 'nooit meldingen van de app weergeven' aangevinkt. Hopelijk ben ik er nu van af.

Het is echt niet dat ik niet zelf wil zoeken, heb dit ook gedaan. Maar ik heb gewoon niet de kennis van de software in een telefoon. Ding moet het gewoon doen.

Bedankt voor je reactie!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Erik110 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:04:
Het is echt niet dat ik niet zelf wil zoeken, heb dit ook gedaan. Maar ik heb gewoon niet de kennis van de software in een telefoon. Ding moet het gewoon doen.
Dat is begrijpelijk en geeft ook helemaal niks, maar het is dan wel handig om de dingen die je gedaan hebt te vermelden, zodat we kunnen zien dat je wel inzet getoond hebt. Maar ben blij dat het nu opgelost is.

• Erik110
Ik heb sinds de veranderde instellingen niet meer gehad. Ik neem aan dat de telefoon deze instellingen niet onthoud? Het bleek een systeem-app.
Waarschijnlijk moet ik het bij opnieuw opstarten weer veranderen?

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31
Erik110 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:43:
Ik heb sinds de veranderde instellingen niet meer gehad. Ik neem aan dat de telefoon deze instellingen niet onthoud? Het bleek een systeem-app.
Waarschijnlijk moet ik het bij opnieuw opstarten weer veranderen?
Dat het een system app is en wat je er aan moet/kan doen (ook na een reboot) staat allemaal reeds in mijn eerste link :)

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1