Toon posts:

Computer te warm!

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Ik dacht, laat ik ff Unreal Tournament spelen vandaag. Ik startte het spel op, en opeens krijg ik een error :( General protection fout :( :( Blijkt dus dat me pc te warm word #%#$^%#$ klote zomer! Wat is de beste oplossing? Er zit al een cooler op me processor en op me moederbord (kt7) en er zitten 2 fans op me voodoo 5 5500 kaart.

Moet ik nu NOG MEER fans aanschaffen ? Het maakt nu al een pokke herrie.

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:16
specs van je koeler en processor zou wel handig zijn. Je hebt toch wel een case fan om al die warmte in de kast af te voeren ?
Anders kun je nog wel twintig koelers op je hardware hangen zonder dat dit effect heeft.

Engineering

Verwijderd

kijk ook eens op casemod topics want daar wordt temperatuur, koelers en fans regelmatig besproken (vooral: wat is de stilste variant).

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online
onderclocken, voltage verlagen, paar magnums kopen, kast openzetten en grote tafelventilator naar binnen laten waaien, .....

• Xoverride
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-07 10:32

Xoverride

sabai sabai

Achter in je kast 1 of 2 koelers zetten scheelt een hoop

Verwijderd

gat zagen recht boven de proc ter groote van een cd-rom en daar een 12cm fan achter pleuren werkt prima :7

Verwijderd

Ik heb gewoon mn kast openstaan aan beide zijkanten en er een reguliere mega Blokker(tm) fan opgezet. Maakt wel iets meer herrie, maar met dit weer kan je em ook gelijk je kamer laten fannen. Zit nl. ook een draaistand op! :)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 20:40
Ja, ik nu ook, zeer goedkoop (goedkoper als casefans iig :o) en zeer veel lucht verplaatsend :)

Flickr | Lego collectie

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 20:42

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move -> DOC

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1