Android mediabox met 5.1 /Netflix HD/ Ziggo GO

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armos
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-04-2021
Ik zoek een?
Android Mediabox

Wat is je budget?
maximaal +/-160 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Kodi krypton / Netflix HD / Ziggo GO app / videoland app etc.. incl. 5.1 dolby surround - atmos ondersteuning

Wat heb je zelf al gevonden?
Himedia Q5 ? Xiaomi MI box ? Zidoo 9XS ?

Welke vragen heb je hier nog over?
Netflix in HD en de Ziggo GO app moet er wel op werken en ik vind de dolby ondersteuning ook belangrijk

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen bij mijn zoektoch ik zie door de bomen het bos niet meer zoveel verschillende soorten.. ik weet dat de shield de beste box is maar ik vind +200,- toch wel te prijzig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
HiMedia Q5 Pro is prima alleen geen Netflix in HD, met deze eisen kom je toch snel bij de Shield uit.

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armos
Ik heb ergena gelezen dat de Q5 idd geen HD ondersteuning heeft maar ook de ziggo GO app niet werkt op deze box kun je dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Als je Netflix in HD wil kijken, kom je toch echt bij de Shield uit. Daar kun je officieel weer niet Ziggo Go op installeren maar dat kun je wel side-loaden heb ik wel eens gelezen, check MaZo in "NVIDIA Shield Console".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TereZz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-10 15:46
Of de Xiaomi Mi box idd. Heeft ook alles van je eisen, maar dan goedkoper.
Ik heb er op het moment de Horizon Go app 2.3.5 op draaien. Met een muis werkt dit prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Himedia Q5 en Q10 pro werken niet met Ziggo go, goede boxen verder, ligt ook niet bij Himedia maar bij Ziggo voor zover ik weet.
Videoland werkt alleen met een wifi verbinding, met LAN werk het niet! hou daar rekening mee.
Kodi Krypton doet het op alle onderstaande boxen 17.1
Netflix maak ik zelf geen gebruik van.... weleens getest en werkte prima op de X96.

Je zou kunnen kijken naar de iets nieuwere boxjes met AMLogic S912 SOC.
Beelink GT1
T95Z Plus

Een goedkoper alternatief is een X96 met AMLogic S905 soc, doet ook vrijwel.

Bovenstaande heb ik allemaal zelf.

Xiaomi Mi box is een leuke box van wat ik gezien heb, qua poorten niet echt super.

[ Voor 6% gewijzigd door GrandPuba op 13-04-2017 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armos
Vanmiddag de xiaomi MI besteld. Bedankt voor jullie advies.

Iemand nog een tip voor een fijne goed uitziende KODI build ik gebruik nu KAOSBOX maar wil wel een iet wat mooiere build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erniee
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-10 17:02
Armos schreef op donderdag 13 april 2017 @ 18:37:
Vanmiddag de xiaomi MI besteld. Bedankt voor jullie advies.

Iemand nog een tip voor een fijne goed uitziende KODI build ik gebruik nu KAOSBOX maar wil wel een iet wat mooiere build
Ik ben benieuwd of je de MI box al binnen hebt en of deze bevalt? Loop zelf ook beetje te stuntelen met wat het meest geschikt is. Wil dezelfde apps kunnen gebruiken (waaronder een goed functionerende Ziggo app met replay tv) en dit kunnen aansturen met 1 afstandsbediening of smartphone.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HereIsTom
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 04-02-2023
De box waarop al deze Apps perfect werken is de Nvidia Shield TV, de beste mediaspeler van dit moment!

 iPad Pro 12.9 | Sony 55A89 4K OLED Smart Android TV | Mobile:  iPhone 8 Plus 64GB | Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armos
erniee schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 10:57:
[...]

Ik ben benieuwd of je de MI box al binnen hebt en of deze bevalt? Loop zelf ook beetje te stuntelen met wat het meest geschikt is. Wil dezelfde apps kunnen gebruiken (waaronder een goed functionerende Ziggo app met replay tv) en dit kunnen aansturen met 1 afstandsbediening of smartphone.

:)
De Mibox is een mooie box met Netflix en HD en 5.1 en goede 5.1 ondersteuning met Kodi i.c.m. real debrid. De ziggo app werkt de versi 2.3.5 wel maar alleen de horizon app de nieuwe ziggo app nog niet werkend kunne krijgen. (Overal tv kijken ziggo??) Helaas ondersteund videoland ook nog geen android tv. Maar verder zeer tevreden over de mibox ik had deze via een nederlandse website besteld heb zelf geen geduld voor de chinese bezorgtijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

GrandPuba schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:05:
[...]
Videoland werkt alleen met een wifi verbinding, met LAN werk het niet! hou daar rekening mee.
Bij mijn eigen mediaspeler (Minix Neo X8-H Plus) kan je ervoor kiezen om LAN te maskeren als zijnde WiFi. Misschien een tip om daar eens naar te kijken.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrandPuba
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-10 16:50
Dat is dan wel weer heel netjes! Dat wist ik niet, klinkt interessant! Wellicht is er een app voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22:44

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Dat zou goed kunnen. Bij mij maakt het deel uit van de Minix-instellingen (los van de gewone Google- / Android-instellingen).

Your Friendly Neighborhood Moderator

Pagina: 1