Op mijn emailserver komt email van MS niet aan.
Als ik dezelfde email laat sturen naar mijn werk email komt het wel binnen.
Het lijkt alleen email van MS te zijn verder komt alles gewoon binnen.
De versturende servers van MS zijn volgens de headers op mijn werk *.outbound.protection.outlook.com
Is er iemand met een office365 admin abbo die een email naar mij zou willen sturen met een trace log aan.
Op mijn werk (ICT) kan ik de email netjes volgens en alles zien alleen met die fijne cloud services niet.
Nu heb ik gevonden dat je als office 365 beheerder hier wel mogelijkheden voor moet hebben dus ik hoop dat er hier iemand is die me kan helpen. https://technet.microsoft...j200712(v=exchg.150).aspx
Het probleem lijkt nu een week aanwezig te zijn.
Bij mxtoolbox een check laten doen maar ook daar komt alles goed uit de bus.
Ik ben denk ik ook één van de weinige die denkt, moet alles door de US, bij google zal het wel niet anders zijn:
40.107.3.51 mail-eopbgr30051.outbound.protection.outlook.com United States
Als ik dezelfde email laat sturen naar mijn werk email komt het wel binnen.
Het lijkt alleen email van MS te zijn verder komt alles gewoon binnen.
De versturende servers van MS zijn volgens de headers op mijn werk *.outbound.protection.outlook.com
Is er iemand met een office365 admin abbo die een email naar mij zou willen sturen met een trace log aan.
Op mijn werk (ICT) kan ik de email netjes volgens en alles zien alleen met die fijne cloud services niet.
Nu heb ik gevonden dat je als office 365 beheerder hier wel mogelijkheden voor moet hebben dus ik hoop dat er hier iemand is die me kan helpen. https://technet.microsoft...j200712(v=exchg.150).aspx
Het probleem lijkt nu een week aanwezig te zijn.
Bij mxtoolbox een check laten doen maar ook daar komt alles goed uit de bus.
Ik ben denk ik ook één van de weinige die denkt, moet alles door de US, bij google zal het wel niet anders zijn:
40.107.3.51 mail-eopbgr30051.outbound.protection.outlook.com United States
[ Voor 9% gewijzigd door martijnr17 op 12-04-2017 21:50 ]