Stille maar uitstekende chassis fans gezocht (20 cm en 14)

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Vraag

• Valmont
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09-2022
Een grapjurk komt "verstandig" doen en vindt nog bijval ook. Jammer, maar sommigen hebben negativiteit nodig en trekken dezelfde soort aan. Ik ben dus klaar met deze thread. Verwijder dit topic a.u.b. indien u wilt.

[ Voor 137% gewijzigd door Valmont op 12-04-2017 21:28 . Reden: Sommigen komen de thread verpesten door iets te zoeken en er persé een negatieve draai aangeven. Tweakers die echt wilden helpen wil ik bedanken en wellicht komen we elkaar weer tegen. Groetjes! ]

Alle reacties

Verwijderd

ik houd het kort
Dat moet je dus niet doen: CAA beleid
Wees zo uitgebreid mogelijk zodat we de kans hebben je zo snel mogelijk te helpen.
help me even op weg
Willen jullie me alsjeblieft helpen, we blijven tenslotte wel beleefd op GoT
Prijs geen probleem. Performance en (relatieve) stilte zijn de twee harde eisen.
Oké, verder maakt het niets uit? Dus als we met poep-en-kots-bruine Noctua fans aankomen zetten is het ook goed? En RGB, is dat ook een eis? Waarvoor wil je de 140mm fan gebruiken? Radiator, heatsink, intake, exhaust?

Hier staan een paar vragen en wat tips over een topicstart in componenten aankoopadvies (CAA):
CAA beleid

Lees deze a.u.b. (wel beleefd blijven) goed door, want zo'n topicstart wordt binnen no-time op slot gezet wegens een gebrek aan eigen inzet, maar vooral aan beleefdheid ;)

Edit: we zijn tenslotte geen helpdesk...

Verwijderd

Welke behuizing gaat het in?
Welk merk en type onderdelen zitten er in die behuizing?

• Valmont
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09-2022
Verwijder a.u.b.

[ Voor 110% gewijzigd door Valmont op 12-04-2017 21:06 ]

• SnowBigQ
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:08
Eigen inzet word wel erg gewaardeerd hier.

Maar hoe jij je nu gedraagt vind ik persoonlijk dat je totaal geen tips of hulp moet krijgen.

Iedereen van ons die wat nodig is, zoekt eerst zelf uit en vraagt dan hier of het wel goede keuze zou zijn of niet.

• FreddyFish
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:26
Afgaande op je hoge eisen en je bereidheid om hier redelijk wat geld aan te spenderen, lijkt mij het assortiment van Noctua de beste plaats om je zoektocht te starten. Noctua-ventilatoren staan bekend om hun extreem goede bouwkwaliteit, zeer lage geluidsproductie en compleetheid. De prijs is dan ook significant hoger dan die van de concurrenten.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:11

br00ky

Moderator Harde Waren
Tja, als de TS wordt "leeggehaald" valt er weinig te discussiëren. Dicht.

Verder, @Valmont, Nieuw: topic templates. Een en ander is er niet voor niets...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.