Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Na 5 jaar word het weer eens tijd voor een nieuw systeem, eentje die ook nog minimaal 5 jaar mee kan gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wenslijst is al een beetje overkill, er kan nog wat bespaard worden, maar zonder performanceverlies
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel randapparatuur en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
From scratch build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eventjes gewacht met Ryzen reviews en dan blijkt dat de 7700K toch beter is in games en vooral door de veel hogere ondersteunde geheugensnelheid toch maar deze gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor het eerst eens letten op looks, ik denk dat deze combinatie best wel mooi is, maar suggesties zijn altijd welkom, zo zou er wat meer oranje in kunnen om acenten op de GPU te matchen.
Absoluut GEEN waterkoeler meer, bij de vorige ging pomp al na 6 maanden dood.
Ook GEEN harde schijf, mijn oude PC zal als opslag dienen.
Voeding is wat OVERKILL ivm eventuele SLI in de toekomst.
Ga je overklokken?
JAZEKER! 7700K moet wel hopelijk 5.0Ghz bereiken en de 1080Ti minimaal 2000Mhz. Ik weet niet of de geheugen ook wat hoger kan.
Wat verwacht je van ons?
Vooral advies voor de details, ik twijfel waar ik het beste sleeved kabels kan halen, een alternatief voor de luchtkoeler misschien? Misschien een andere case, cube-cases zijn wel lekker makkelijk om in te bouwen.
Moederboord twijfel ik ook over, MSI heeft wel een paar witte Titanium moederboorden maar die zijn veel duurder.
Na 5 jaar word het weer eens tijd voor een nieuw systeem, eentje die ook nog minimaal 5 jaar mee kan gaan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wenslijst is al een beetje overkill, er kan nog wat bespaard worden, maar zonder performanceverlies
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Enkel randapparatuur en monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
From scratch build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Eventjes gewacht met Ryzen reviews en dan blijkt dat de 7700K toch beter is in games en vooral door de veel hogere ondersteunde geheugensnelheid toch maar deze gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil voor het eerst eens letten op looks, ik denk dat deze combinatie best wel mooi is, maar suggesties zijn altijd welkom, zo zou er wat meer oranje in kunnen om acenten op de GPU te matchen.
Absoluut GEEN waterkoeler meer, bij de vorige ging pomp al na 6 maanden dood.
Ook GEEN harde schijf, mijn oude PC zal als opslag dienen.
Voeding is wat OVERKILL ivm eventuele SLI in de toekomst.
Ga je overklokken?
JAZEKER! 7700K moet wel hopelijk 5.0Ghz bereiken en de 1080Ti minimaal 2000Mhz. Ik weet niet of de geheugen ook wat hoger kan.
Wat verwacht je van ons?
Vooral advies voor de details, ik twijfel waar ik het beste sleeved kabels kan halen, een alternatief voor de luchtkoeler misschien? Misschien een andere case, cube-cases zijn wel lekker makkelijk om in te bouwen.
Moederboord twijfel ik ook over, MSI heeft wel een paar witte Titanium moederboorden maar die zijn veel duurder.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 368,- | € 368,- |
| 1 | MSI Z270 Gaming Pro Carbon | € 176,- | € 176,- |
| 1 | Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G | € 777,- | € 777,- |
| 1 | Corsair Carbide Air 540 Wit | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Corsair Professional Individually sleeved (Type 3, Generation 2) Wit | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Cooler Master MasterAir Maker 8 | € 104,- | € 104,- |
| 1 | G.Skill Trident Z RGB F4-3466C16D-16GTZR | € 192,90 | € 192,90 |
| 1 | Corsair HX850i | € 183,- | € 183,- |
| 1 | Samsung 960 EVO 500GB | € 239,95 | € 239,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.268,35 | |
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.