Verwijderd

Topicstarter
bestaat dit?
zo ja moet je dit zelf maken of kan je hem gewoon kopen...
ik zat al te denken..
ik heb een kabel van telefoon naar pc en een kabel van jordana naar pc. als ik daar een nulmodem tussenzet zou het werken?

Verwijderd

Topicstarter
niemand??

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:54
heeft de c35 geen IR ?

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Nee. de C35 is de goedkope Siemens, IR is pas vanaf de S35 :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Verwijderd

Heb ik ook gezocht voor m`n c35i naar m`n cassiopeia em-500 . Hoef je niet naar te zoeken bij de standaard telefoniewinkeltjes.. Ik heb 1 site gevonden www.mtds.nl in rotterdam zitten die en volgens hun kunnen ze hem leveren. Alleen weet ik niet wat voor aansluiting er op je Jornada zit. (rc25536 o.i.d. heet die op de em500) . Loop ik zo`n kuttelefoonwinkel binnen: ik zoek een kabeltje voor m`n c35i naar m`n.... verkoper> Hier heb ik een seriele kabel voor naar je pc... Laat me nou even uitpraten met je vlugge smoel denk ik dan... Die lui doen zelfs niet even de moeite om het te proberen te bestellen ookal leveren ze zowel de c35i als de em500... :'(

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Meestal zijn zulke specifieke PDA naar specifieke GSM kabeltjes niet echt te vinden in een gemiddelde 'foonshop. Voor een Palm V - C35 kabel moest ik naar Duitsland toe bellen om er een te kopen.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

Pagina: 1