Ik ben momenteel aan het kijken voor een nieuwe laptop en aangezien ik het fijn vind om een snelle ssd te hebben zou ik van laptops graag willen weten of er een nvme drive kan worden aangesloten op de m.2 port en of deze dan 4 of slechts 2 pcie lanes toegewezen krijgt. Naar mijn weten staat dit momenteel niet aangegeven bij laptops. Deze informatie is ook niet altijd te vinden online maar daarom lijkt het me handig als tweakers elkaar kunnen helpen door deze informatie te delen.
Helaas is deze informatie voor ons ook bijna nooit te vinden. Vandaar dat we hier ook geen filter van hebben gemaakt.
Deze informatie mag natuurlijk wel altijd ingevuld worden in het bijzonderhedenveld.
Deze informatie mag natuurlijk wel altijd ingevuld worden in het bijzonderhedenveld.
En dan zit je mogelijk ook nog met whitelist perikelen, probeer dat voor aankoop maar eens te achterhalen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde