Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies gevraagd: Lenovo of HP

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik ben zoekende naar een goed laptop twijfel tussen de Lenovo IdeaPad 510-15ISK of de HP Pavilion 15-au030nd

Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken om aan mijn blog te werken en hij moet aardig wat geheugen hebben voor fotos.

Alle reacties

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-10 18:40
Er zijn nogal wat varianten op de Lenovo IdeaPad 510-15ISK.... Welk type zat je aan te denken?

Huawei P30

Verwijderd

Topicstarter
RobertVDN schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:01:
Er zijn nogal wat varianten op de Lenovo IdeaPad 510-15ISK.... Welk type zat je aan te denken?
de 80SR0087MH

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-10 18:40
Tja, wat kan ik zeggen. Het zijn vergelijkbare laptops kwa specs dus ik zou zeggen kies degene die je het mooiste vind. Deze laptops zijn overigens wel nogal overkill als je belangrijkste criterium het bijwerken van een blog is. Dat zou ook wel met een laptop van 500-600 euro kunnen.
Heb je nog andere specifieke eisen?

Huawei P30

Verwijderd

Topicstarter
RobertVDN schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:07:
Tja, wat kan ik zeggen. Het zijn vergelijkbare laptops kwa specs dus ik zou zeggen kies degene die je het mooiste vind. Deze laptops zijn overigens wel nogal overkill als je belangrijkste criterium het bijwerken van een blog is. Dat zou ook wel met een laptop van 500-600 euro kunnen.
Heb je nog andere specifieke eisen?
Internetten,mailen, foto's en video's bewerken. Ik heb flink wat tegoedbonnen vandaar dat ik wel bereid ben wat meer uit te geven.