Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

alternatief xiaomi

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Laatst kwam ik de xiaomi notebook air tegen zowel de 12 en de 13 spreken mij erg aan voor de prijs en de specs. Helaas kan ik deze laptop niet bij een Nederlandse webshop bestellen, maar wil dit voor het geld wel graag!

Mijn budget is 700 euro max. Ik heb de laptop nodig voor school hij moet dus dun en niet zwaar zijn zoals de xiaomi laptops. Ook zou ik het leuk vinden als ik er een spelletje zoals cities: skylines er af en toe op zou kunnen spelen.

Ik moet de laptop dus 5 dagen per week meenemen in mijn rugtasje op de fiets.

Als iemand naast een alternatief weet voor de xiaomi laptops, ook een eventuele nederlandse site weet waar ze die verkopen hoor ik dat ook heel graag!

• RobertVDN
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 31-10 18:40
Een alternatief in dezelfde beeldscherm grootte met vergelijkbare videokaart bestaat volgens mij niet en al helemaal niet voor die prijs. Als er een vergelijkbaar iets op de markt was voor dezelfde prijs dan was er geen reden geweest voor mensen om ze uit china te gaan kopen....

Huawei P30

• Gderon
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-11 23:51
Is het kopen van een Xiaomi notebook via marktplaats geen optie?

Zo niet dan is de Lenovo Air 13 Pro een mooi alternatief voor de Xiaomi Notebook Air met een mooier beeldscherm maar helaas minder werkgeheugen. Daarentegen heb je wel de service van Lenovo waar je die van Xiaomi niet hebt.

Misschien is dit een interessant artikel voor jou:
https://nl.hardware.info/...met-eigen-dunne-notebooks

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Beide modellen worden aangeboden via V&A: https://tweakers.net/aanb...eyword=Xiaomi+mi+notebook

Is dat geen optie? Dan hoef je hem niet via China te bestellen! 😀

[ Voor 17% gewijzigd door MysticX op 13-04-2017 14:20 ]

hi!

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de lenovo optie en de aanbod op tweakers!

EDIT: ik kan de lenovo air 13 pro nergens vinden nog niet uit?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2017 14:42 ]

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-10 11:15
De Xiaomi Air 13 kost in China een 4899 RMB (zo'n 664 Euro).
Dus wordt nog een uitdaging deze onder de 700 in NL te vinden.

De Lenovo Air 13 Pro is niet in Europa te koop....maar zijn (hardwarematig volledig) identieke tweelingbroer de Ideapad 710s Plus wel. De benaming 'Lenovo Air 13 Pro' is namelijk exclusief aan China
voorbehouden. 8)7 Een andere shop is wellicht deze, moet je wel wellicht via een omweg1 omweg2 bestellen omdat deze in NL nog niet in de verkoop is. Let heel goed op het toetsenbord. Denk niet dat je een Azerty toetsenbord wilt hebben maar een standaard Amerikaans of Engelse QWERTY.

Members only: title
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

[ Voor 56% gewijzigd door kwakzalver op 19-04-2017 21:07 ]

Pagina: 1