Ik was aan het zoeken naar een laptop waarmee ik goed kan gamen en alledaagse taken mee kan doen, maar, ik vroeg me af of deze laptop ook met een IPS scherm komt met de 1080P modellen? een 4k model is helaas iets té duur, en als de TN scherm op deze laptop echt zo slecht is als iedereen zegt, zal ik helaas verder moeten kijken.
Je kunt via amazon.de een 1080p ips scherm kopen dat erop past. Dacht dat de prijs rond de 50 euro lag. Mocht je het systeem kopen. Neem dan wel die met een 1050ti erin.
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
http://www.ebay.nl/itm/12...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
YouTube: Dell Inspiron gaming 7567 Screen Upgrade to ips
YouTube: Dell Inspiron gaming 7567 Screen Upgrade to ips
[ Voor 38% gewijzigd door bjvdven op 12-04-2017 20:37 ]
RX 7900XTX, 9800X3D, B650 TUF GAMING, 32Gb 6000c30 buildzoid timings , Arctic Freezer II 280mm ||| Galaxy S23 Ultra 512GB
Ik weet niet of dit scherm ook in een asus past.
Maar pricewatch: Asus FX502VM-DM115T is een betaalbare laptop met goede specs. Het nadeel is wel dat deze ook een TN paneel heeft
Maar pricewatch: Asus FX502VM-DM115T is een betaalbare laptop met goede specs. Het nadeel is wel dat deze ook een TN paneel heeft
Verwijderd
Ik heb zelf de lenovo legion y serie y520 bestelt en is zelf een fijne laptop!
Normaal kost deze laptop 999E, maar nu 950E en met de ecoupon:LEGION krijg je nog 75E korting erboven op en je komt uit op totaal van 875E. lekker goedkoop voor zon laptop zou ik zeggen.
http://shop.lenovo.com/nl...pad/legion-y-series/y520/
Normaal kost deze laptop 999E, maar nu 950E en met de ecoupon:LEGION krijg je nog 75E korting erboven op en je komt uit op totaal van 875E. lekker goedkoop voor zon laptop zou ik zeggen.
Ik heb gelezen dat de legion y520 kan thermal throttlen, gebeurt dit tijdens gamen, zoja, op welke games?
Ik leun steeds meer naar de HP omen, helaas voor dell had ik hun laptop gewild als het scherm niet bagger was, acer haal ik sowieso niet, en lenovo heb ik heel veel twijfels over qua de cooling van de y520..
Ik leun steeds meer naar de HP omen, helaas voor dell had ik hun laptop gewild als het scherm niet bagger was, acer haal ik sowieso niet, en lenovo heb ik heel veel twijfels over qua de cooling van de y520..
Hoe bevalt die? Ik zit zelf ook te kijken en een 1050 lijkt me wel erg mooi voor 875 euro. kan je wta ervaringen delen?Verwijderd schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:10:
Ik heb zelf de lenovo legion y serie y520 bestelt en is zelf een fijne laptop!
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd
Met alle respect, maar TN hoeft absoluut geen nadeel te zijn. Ja, de kijkhoek is beter op een IPS scherm, maar dat is ook het enige voordeel van een IPS ten opzichte van een TN scherm.snoos schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:59:
Ik weet niet of dit scherm ook in een asus past.
Kijken mensen veelal vanuit verschillende hoeken op het scherm, of positioneer je je scherm zodat je een goed beeld hebt terwijl je achter je laptop zit en laat je je scherm dan in die positie staan?
Ikzelf heb zelfs betere TN schermen gezien, waarbij met name de zwart waardes (contrast) strakker en kleuren helderder en dus mooier waren dan op een IPS scherm.
Verwijderd
Ikzelf heb zelfs betere TN schermen gezien, waarbij met name de zwart waardes (contrast) strakker en kleuren helderder en dus mooier waren dan op een IPS scherm.Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:34:
Ik was aan het zoeken naar een laptop waarmee ik goed kan gamen en alledaagse taken mee kan doen, maar, ik vroeg me af of deze laptop ook met een IPS scherm komt met de 1080P modellen? een 4k model is helaas iets té duur, en als de TN scherm op deze laptop echt zo slecht is als iedereen zegt, zal ik helaas verder moeten kijken.
Een IPS scherm is per definitie dus niet beter dan een TN scherm. Het enige voordeel wat je hebt, is dat de kijkhoek beter is, waardoor je je scherm dus niet echt hoeft te positioneren.
Mijn tip luidt; ga een naar een fysieke winkel (BCC / Mediamarkt), en bekijk verschillende laptops...waarbij de één een IPS scherm heeft, en een ander een TN. Dan kun jij voor jezelf bepalen wat jij het meest wenselijk vindt.
Ik hoorde dat de TN scherm heel erg blauw was, dat het slecht gekalibreerd was in kleur.
Ik kan ook voor de 4k scherm gaan en er voor zorgen dat games gewoon in 1080p scalen het scherm.
Ik wil deze aankoop echt heel graag maken.
En sinds Dell nu een sale heeft, is de 4k versie afgeprijsd naar 1270 euro, dat kan ik moeilijk laten liggen, maar ik kijk idd eerst verder.
Ik kan ook voor de 4k scherm gaan en er voor zorgen dat games gewoon in 1080p scalen het scherm.
En sinds Dell nu een sale heeft, is de 4k versie afgeprijsd naar 1270 euro, dat kan ik moeilijk laten liggen, maar ik kijk idd eerst verder.
Volgens Dave Lee (Dave 2D) YouTube: Best Gaming Laptops for $1000 - Which Ones to Buy? Which to Avoid?
zit er in de US versie inmiddels een IPS scherm. Ik weet niet of en wanneer dit bij de NL versie het geval is, maar wellicht interessant om bij Dell na te gaan.
zit er in de US versie inmiddels een IPS scherm. Ik weet niet of en wanneer dit bij de NL versie het geval is, maar wellicht interessant om bij Dell na te gaan.
Zelfs 30 April besteld, en dus helaas deze actie net misgelopen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 06:30:
Ik hoorde dat de TN scherm heel erg blauw was, dat het slecht gekalibreerd was in kleur.
Iemand enig idee welke SSD er precies in zit?
En welk geheugen?
Heb je hem al besteld/binnen?
Pagina: 1