hoe moet ik dit doen ik heb een MN2+ (ja is een kuttoestel ik weet het maar hij belt) nu wil ik deze unlocken omdat ik hierop een goedkoop KPN abotje op wil hebben en het toestel is van libertel... wie helpt mij?
Nee hoorOp woensdag 04 juli 2001 19:58 schreef SaURoN het volgende:
Mag niet hoor, is Illigaal dacht ik
http://www.simlockvrij.nl/
helemaal onderaan de pagina
Volgens mij was het wel de policy dat dit onderwerp niet echt gewenst was...dus misschien wordt ie gesloten. Hij wordt in elk geval op zijn minst verplaatst naar I&T.
Daarnaast kan je met 10min zoeken op google/altavista/ilsr/weet ik veel wat meer bereiken dan hier uren wachten tot misschien iemand het juist antwoord geeft.
Uit de FAQ van I&T:
Weet iemand een unlock proggie voor mijn telefoon??
Het verwijderen van een simlock mag alleen als de operator in kwestie je schriftelijk toestemming heeft gegeven. En aangezien dat niet te controleren is, moeten dergelijke threads gesloten worden.
Er zijn al talloze discussies gevoerd over het al dan niet illegaal zijn van unlocken zie: hier
Daarnaast kan je met 10min zoeken op google/altavista/ilsr/weet ik veel wat meer bereiken dan hier uren wachten tot misschien iemand het juist antwoord geeft.
Uit de FAQ van I&T:
Weet iemand een unlock proggie voor mijn telefoon??
Het verwijderen van een simlock mag alleen als de operator in kwestie je schriftelijk toestemming heeft gegeven. En aangezien dat niet te controleren is, moeten dergelijke threads gesloten worden.
Er zijn al talloze discussies gevoerd over het al dan niet illegaal zijn van unlocken zie: hier
1..2 Freddy's coming for you, 3..4 Knocking at ya door, 5..6 Grab your crusifix, 7..8 Better stay up late, 9..10 Never sleep again|| SPECS
Dit topic is gesloten.
![]()