Toon posts:

Analyse tussen Swift 3 en Objective-C voor de HvA

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

De afgelopen maand heb ik mogelijkheden voor programmeren van IOS applicaties onderzocht in opdracht van de HvA. Hierbij is gekeken naar verschillende aspecten van de momenteel te gebruiken programmeertalen. Mijn begeleider was onder de indruk en benadrukte mij de kennis opgedaan te delen met andere.

Het uiteindelijke document is een analyse tussen Swift en Objective-C waarin onder andere gekeken wordt naar de aansluiting voor studenten van de HvA faculteit HBO-ICT.

Ik hoor graag over eventuele feedback of andere opmerkingen, voel je vrij het document te distribueren op de voorwaarde dat de distributie vrij en zonder kosten voor de ontvanger wordt doorgegeven.

*snip*

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)

[ Voor 7% gewijzigd door Creepy op 12-04-2017 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:22

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Dat je het op deze manier wilt delen is tof, maar op deze manier komt het nogal over dat je het moet delen van je studie en het daarom maar hier neerzet en/of dat wij je document maar moeten gaan beoordelen. Het komt nogal spammerig over. Als het nu een topic was wat uit zou nodigen tot discussie dan kunnen we kijken of we dat toestaan, maar in deze vorm niet. Mocht je dit echt hier kwijt willen en inhoudelijk een discussie er over willen voeren, neem dan even contact op met de PRG moderators.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.