iemand ervaring met "MEDION AKOYA E1239T"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22
Voor op reis wil een lichtgewicht mee op reis nemen. Een tablet met toetsenbord dock, lijkt me erg praktisch. Wanneer ik even zit kan ik met 't toetsenbordje prima even browsen en als ik even lig dan even zonder toesenbordje lekker in tablet modus.

Thuis heb ik een prima desktop, dus ik zit niet te wachten op een zware laptop :) maar gewoon een light weight apparaatje voor op reis :)

Ik ben MEDION AKOYA E1239T tegengekomen.

Heeft iemand hier ervaringen mee?

Op de tweakers pricecwatch komt het volgende product ook naar voren:

lenovo ideapad miix 310
Volgens mij komen de specs aardig overeen! Dus geen idee wat beter zou zijn, zie wel dat de flash opslag in de medion hoger is.

Of is het beter om een Asus Transformerpad tweedehands aan te schaffen? want ik heb eigenlijk niet veel zin om veel over 200 euro te gaan :)

Ben niet echt heel goed thuis in dit soort apparaten :) dus tips / ervaringen zijn welkom!

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• livranca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 13:01
Zelfs heb ik een Acer Switch 10, welke heerlijk is voor onderweg of zomaar even op de bank. Wel zou ik kijken naar een waar je de opslag kan uitbreiden met een microsd want in de praktijk zul je vaak niet uit komen met de 32GB opslag(zelf heb ik 64gb kaartje er in zitten en een 500gb schijf in het toetsenbord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22
volgens mij opslag uitbreiding met een SD-kaart tot 128Gig

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Qua specs ziet het er uit als een redelijk capabel dingetje, zeker voor de prijs. Ik vraag me wel af wat de accuduur en de bouwkwaliteit is.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro