tja wat versta je onder A merk? kingston? das A-merk,
A wise man's life is based around fuck you
Nee,het is geen a-merk..
Dat zou je namelijk wel iets meer voelen in je portemonnee.
Maar boeiend,je hebt dat cas2 echt niet nodig, en je hoeft ook echt niet te patsen van "ik heb Kingston of Viking" want dat is niet stoer..
Dat zou je namelijk wel iets meer voelen in je portemonnee.
Maar boeiend,je hebt dat cas2 echt niet nodig, en je hoeft ook echt niet te patsen van "ik heb Kingston of Viking" want dat is niet stoer..
Don't You stare there, Operate!
Het gaat ook niet om 'stoer' maar ik wil een zeer snelle pc, en daar wil ik voor betalen.
Voorkom blauwe schermen ect., stabiel is het geheugen niet echt.
(Ergens gelezen.)
Voorkom blauwe schermen ect., stabiel is het geheugen niet echt.
(Ergens gelezen.)
Ah zo.
Tja, dat snap ik.
Maar je moet het maar treffen met geheugen hoor, maar ikzelf (en waarschijnlijk vele anderen ) heb geen problemen met mijn 2x128 pc133 onbekend merk geheugen.(1 blauw scherm per maand,of soms zie ik geen enkele bsod in de maand)
Tja, dat snap ik.
Maar je moet het maar treffen met geheugen hoor, maar ikzelf (en waarschijnlijk vele anderen ) heb geen problemen met mijn 2x128 pc133 onbekend merk geheugen.(1 blauw scherm per maand,of soms zie ik geen enkele bsod in de maand)
Don't You stare there, Operate!
Je moet er net geluk mee hebben.
Ik heb afgelopen week 1x256MB en 1x128MB PC133 geheugen besteld bij NTS. Volgens SiSoft Sandra CAS3@133MHz. Ik heb het bij mij zonder problemen draaien op CAS2@133MHz met nog een ander no-name 128MB geheugen module.
Werkt perfect
Ik heb afgelopen week 1x256MB en 1x128MB PC133 geheugen besteld bij NTS. Volgens SiSoft Sandra CAS3@133MHz. Ik heb het bij mij zonder problemen draaien op CAS2@133MHz met nog een ander no-name 128MB geheugen module.
Werkt perfect
Verwijderd
ik vind dit een beetje onzinnige vraag... kan toch gewoon searchen...
koop gewoon 'echt' geheugen zoals dane-elec, infinion, kingston, mushkin.
PQI 'schijnt' ook goed te zijn (dat 166MHz geheugen)
[ot] jij hebt geen mooie casemod?
koop gewoon 'echt' geheugen zoals dane-elec, infinion, kingston, mushkin.
PQI 'schijnt' ook goed te zijn (dat 166MHz geheugen)
[ot] jij hebt geen mooie casemod?
m'tec is 
heb zelf ook een dimm van 512 gehad en een maat van me ook allebei over eens tis klote geheugen, reete onstabiel, heb nu hie-joen-die geheugen
lol neej maar serieus is ook nie t beste maar wel beter en stabieler dan m'tec, koop dan apacer die hebben ook infineon chips op een geheugen zitten of eigenchips en dat loopt gegarendeert tot 150mhz cas 2
heb zelf ook een dimm van 512 gehad en een maat van me ook allebei over eens tis klote geheugen, reete onstabiel, heb nu hie-joen-die geheugen
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Verwijderd
Hoeft niets met het geheugen te maken hebben... Lijkt me zelfs zeer onwaarschijnnlijk.Op woensdag 04 juli 2001 20:17 schreef seppie het volgende:
...(1 blauw scherm per maand,of soms zie ik geen enkele bsod in de maand)
Verwijderd
hmmm ik heb ook wel een latje Mtec zitten in m'n andere pc. Dat is PC100CAS3 RAM. Dat draait zeer vlot op 133CAS2 duzzz...
Die pc geeft nooit of te nimmer vage crashes.
Nu heb ik SpecTec mem zitten. B-merk maar toch zeer goed IMHO 256Mb PC133CAS3 loopt hier zalig op 154 Cas 3
Dus je moet volgens mij geluk hebben...
Die pc geeft nooit of te nimmer vage crashes.
Nu heb ik SpecTec mem zitten. B-merk maar toch zeer goed IMHO 256Mb PC133CAS3 loopt hier zalig op 154 Cas 3
Dus je moet volgens mij geluk hebben...
Verwijderd
was het niet zo dat er en verschil was tussen Mtec en M.Tec??? ik meen me wel zoiets te herrineren.. 1 was goed en de ander was brak..
of M-Tec??? in iemand?
[edit] ik heb trouwens ook Hyundai geheugen... en Goldstar
dat goldstar is PC100 CAS3 geheugen en komt uit vobis pc.. loopt gewoon op PC133 CAS2... dus...
of M-Tec??? in iemand?
[edit] ik heb trouwens ook Hyundai geheugen... en Goldstar
dat goldstar is PC100 CAS3 geheugen en komt uit vobis pc.. loopt gewoon op PC133 CAS2... dus...
Pagina: 1