Indoubt schreef op donderdag 13 april 2017 @ 21:11:
[...]
Die kleintjes van SVS koop je misschien voor dat geld maar dan heb je toch een sub in een hele andere categorie. Wil je iets vergelijkbaars moet je toch naar de hele grote SVS subs en die kosten dan heel wat meer.
Die RS390HO heeft ook nog eens een heel mooi rendement van bijna 93db, iets wat je niet al te vaak ziet bij subwoofers.
Er zijn meerdere keuzes maar deze is niet zo slecht. Daar mag je van SVS wel het topmodel tegen aangooien wil je beter/net zo goed wegkomen.
Mja, de combinaties die hier genoemt worden tikken zo de 700 a 800 euro aan tegen de tijd dat je klaar bent.
Voor dat geld koop je een BK Monolith+ of een SVS SB-2000.
De combinatie woonkamer en boerderij zegt ook niet zoveel, ik ken mensen die op een boerderij wonen en een gemiddeld rijtjeshuis heeft een grotere woonkamer.
TS geeft alleen aan een nieuwe sub te willen kopen en het jammer te vinden dat degene die hij op het oog heeft passief is. Kant en klaar iets kopen lijkt me dan handiger i.p.v. zelf gaan hobbyen.
Daarbij lijkt een 15" sub met 800W versterker me zwaar overkill zonder verdere info van de TS dat zijn woonkamer heel erg groot is.
Please leave a message after the beep.
*beeeeep*