Na een uur heb ik het nog steeds niet gevonden: een klant heeft verschillende hyperlinks in een Excel-Document. Een van deze hyperlinks opent niet. Het pad is nochtans correct. Maar: als enige hyperlink is dit geen Office-Document maar een .LNK (... die naar een .xls verwijst). Eerst komt deze melding:

(niet mijn screenshot)
... en daarna zou eigenlijk het bestand moeten openen. Dat is wat bij mij gebeurd als ik dit na-aap (Excel 2016). Maar bij de klant gebeurt er gewoon niets. Ook geen verdere waarschuwing of foutmelding.
Ik heb alle mogelijke instellingen in het Trust Center overlopen en zie niet in waarom \\A\B.xls werkt maar \\A\C.lnk niet. Wie heeft nog goeie ideeën?

(niet mijn screenshot)
... en daarna zou eigenlijk het bestand moeten openen. Dat is wat bij mij gebeurd als ik dit na-aap (Excel 2016). Maar bij de klant gebeurt er gewoon niets. Ook geen verdere waarschuwing of foutmelding.
Ik heb alle mogelijke instellingen in het Trust Center overlopen en zie niet in waarom \\A\B.xls werkt maar \\A\C.lnk niet. Wie heeft nog goeie ideeën?