Iemand aanwezig die me even een minuutje kan helpen met een klein brush tool probleempje?
Als je je probleem eerst eens zou vermelden misschien wel. We verwachten hier wat eigen inzet en gedegen beschrijving van het probleem.
Het gebeurt vaak dat iemand alleen een vraag stelt, maar niet de omstandigheden eromheen, maar iemand die niet eens de vraag noemt, is voor mij een unicum.
Heeft u een juridische vraag, stuur dan vrijblijvend een berichtje!
Kan iemand even...? / "mail me" is ongewenst.
Lees onze Quickstart even en open dan gewoon, net als iedereen, een topic waarin je je probleem beschrijft, aangeeft wat je al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt etc. (staat allemaal in voorgenoemde quickstart) en dan komt 't vast goed
Oh en lees dan meteen ook even Waar hoort mijn topic? want ik zie niet wat je topic doet in Webdesign, Markup & Clientside Scripting
Lees onze Quickstart even en open dan gewoon, net als iedereen, een topic waarin je je probleem beschrijft, aangeeft wat je al gezocht/gevonden/geprobeerd hebt etc. (staat allemaal in voorgenoemde quickstart) en dan komt 't vast goed
Oh en lees dan meteen ook even Waar hoort mijn topic? want ik zie niet wat je topic doet in Webdesign, Markup & Clientside Scripting
[ Voor 62% gewijzigd door RobIII op 12-04-2017 16:39 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Dit topic is gesloten.